Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 521 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wesse4 | 2008-10-22 18:37 | |
![]() | ranking Jag undrar en sak Jag spelade med en häromdagen som hade 2000 + i raning, jag har typ 500. Jag förlorade så klart mot denne, dock hade jag tid kvar men ej denna person. Jag loosade med kanske 300P. Idag loosade jag mot en som hade 1500 med kanske 200poäng, vi både hade minus tid. Igår fick ja typ 40- idag bara 1- hur är de möjligt. Sen undrar jag även är de möjligt att gå under 0 i raning. | |
| Kirkelina | 2008-10-22 20:48 | |
![]() | Från FAQ: Din rating räknas ut med hjälp av flera olika variabler. Förenklat kan man säga att det är ett mått på din prestation gentemot dina medspelare och hur många matcher du spelat. Det beror även på din egen och din motspelares rating innan ni började spelomgången. För en mer ingående förklaring se här: www.betapet.se/rating/ Så vitt jag förstår går det inte att komma under 0 i rating. | |
| Forticert | 2008-10-24 18:10 | |
![]() | Kolla gärna den här tråden också: www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
| ANDERStG | 2008-10-24 18:20 | |
![]() | Men jag funderade på den uträkningen i någon tråd. Minsta möjliga ratingen bör vara 9 om förändringarna avrundas till närmaste heltal. Avrundas de neråt så är minsta ratingen 19 eller möjligen något steg under beroende på "nybörjartermen". | |