Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 19 888 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fulsnack | 2009-06-05 09:54 | |
![]() | Varför kan jag inte spela? :( Någon mer än jag som inte kan starta ett nytt spel? I bästa fall lyckas jag komma in i ett spelrum, men det är som om knapparna inte funkar, det händer ingenting när jag klickar på dom. Så här står det när jag försöker komma in i ett rum: » Ansluter till spelrummet... » Servern svarar inte. Prova ett annat spelrum, om det inte fungerar kan det bero på att du sitter bakom en brandvägg. Se "Vanliga frågor" på hemsidan! » Anslutning upprättad. ...jag har visserligen brandväggen på, MEN grejen är att det har funkat i alla år med brandvägg och nu funkar det inte ens om man stänger av den! | |
| Mouche - Administratör | 2009-06-05 11:18 | |
![]() | Prova med att uppdatera Flash. Rensa sedan cachen i datorn och starta därefter om datorn om. Man kan också prova med att använda en annan Webläsare...exempelvis Firefox. Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2009-06-05 11:19 | |
![]() | PS...stäng INTE av din brandvägg. | |
| Mouche - Administratör | 2009-06-05 11:20 | |
![]() | hehehe... lite för många "om" i mitt första inlägg. Jag har brått så du får ursäkta mig för slarvet. =) | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-06-05 12:48 | |
![]() | Man kan ibland behöva ominstallera Flash, även om man redan hade den senaste versionen; det kan ha pajat nånstans. kb2.adobe.com/cps/14...14 157.html | |