Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 20 045 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Salsby | 2008-03-18 14:48 | |
![]() | Lösenord Vi är flera som inte lyckats spara våra lösenord sedan den nya sidan togs i bruk. Någon har lyckats på den Engelska sidan. Varför fungerar det ej på den svenska? | |
| vulcan | 2008-03-18 14:58 | |
![]() | Flyttar till frågor. | |
| Blippan | 2008-03-18 18:34 | |
![]() | När jag skriver ett B i användarnamn kommer det upp fyra för mig okända nicknamn som börjar på b. Jag fyller i hela mitt användarnamn och lösen och kryssar i att det ska sparas men nästa gång är det likadant igen, fyra namn som börjar på b kommer upp och jag måste fylla i hela mitt användarnamn och lösenord för att komma in. | |
| Bitte - Administratör | 2008-03-18 18:42 | |
![]() | men detta måste var på din dator,, för om jag loggar ut och skriver B så kommer bara det som jag använder på MIN dator upp inget annat Bitte | |
| Nemi | 2008-03-18 22:06 | |
![]() | Titta i inställningarna i den webläsare du använder, ifall det går att se någonstans var/hur man kan göra för att det ska auto-sparas och om det går att rensa ut gamla lösen/inställningar på något sätt. Jag vet inte vad som kan behövas göras men titta i inställningar i webläsaren. Det har att göra med att betapet ändrats, men det är något i webläsaren som måste justeras och inget betapet.se kan göra. Hjälper det om du använder betapet.se istället för betapet.com? Har du tagit bort cache/cookies för betapet.com med? /Nemi | |
| Blippan | 2008-03-19 00:18 | |
![]() | Jag har rensat temporära filer och tagit bort sparade lösenord ändå kommer de där fyra namnen upp men inte mitt. Jag loggar in på betapet.se. Har Explorer 7.0 | |
| Blippan | 2008-03-19 09:50 | |
![]() | De namn som kommer upp när jag skriver ett b i användarnamn är beibyy, beiby, Billy Conn, bostonchick. De finns alla på Betapet men de är helt okända för mig. Jättekonstigt. | |
| buggsi | 2008-03-19 19:49 | |
![]() | Jag har testat det som Neimi föreslår, men det fungerar inte. Funktionen kan inte bara försvinna ...de måste va nått ni ändrat på när ni gjorde om sidan. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-03-19 20:00 | |
![]() | Det funkar via Mozilla men inte Explorer för mig. | |
| Nemi | 2008-03-19 20:00 | |
![]() | buggsi: jag har svårt att tro att något betapet.se har gjort kan påverka det som användares webläsare väljer att minnas. Jag ska surfa runt lite och se om jag kan komma på någon lösning. | |
| buggsi | 2008-03-19 20:19 | |
![]() | de funka utmärkt innan ni ändra sidan... | |
| odin - Administratör | 2008-03-19 20:37 | |
![]() | Rensa cookies | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-03-19 21:29 | |
![]() | Men Odin, det är rensat. Iaf hos mig. Likförbenat vill inte lösenordet ligga kvar. | |
| Nemi | 2008-03-19 21:55 | |
![]() | skumt. Kollat inställningarna? Ifall det kan vara något som hänt/ändrats/ej ändrats vad gäller autosave. | |
| brini | 2008-03-20 21:23 | |
![]() | Inställningar i webbläsaren? Det är grekiska för mig. Vad är meningen att jag ska göra? Allt är rensat - det KAN jag. | |
| Bim1964 | 2008-04-01 09:33 | |
![]() | Samma för mig, blev så sedan ni uppdaterat sidan. | |
| virriga vera | 2008-04-01 10:31 | |
![]() | Det är samma här, fungerar dock på engelska sidan | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-04-01 10:42 | |
![]() | Blippan, det låter som du i din webläsare använder en funktion som minns vad du skrivit in i olika fält tidigare (Kan vara på andra platser än Betapet) för att sedan låta dig snabbvälja dessa i en lista. Har du skrivit dessa ord i något annat fält på någon sida och dessa cookies sedan ligger kvar, kommer dessa alternativ att dyka upp på bokstaven B. Är det någonting annat som styr vet jag dock inte vad det kan vara. | |
| Nemi | 2008-05-20 22:12 | |
![]() | Kopierar detta från en annan tråd som jag stängde med hänvisning till denna: (Sorry Zampano men jag hann inte se att du gav svar innan jag stängde den) Salsby 2008-05-20 20:43 Buggar på nya sidan? Har sedan sidan uppdaterades ej lyckats spara mitt lösenord. Måste skriva in det varje gång jag loggar in. Är det meningen? Varför finns i så fall rutan "spara mitt lösenord". Mitt sparas inte. Vad är det för fel? Miiii 2008-05-20 21:14 Inte mitt heller kan sparas. Ibland kommer jag inte in, först efter tredje frjärde gng lyckas det. Jag undrar jag med.... Zampano 2008-05-20 22:07 Har ni 'cookies enabled'? Rensa cachen, starta om. Kolla inställningar i eran browser. Repeat. | |
| Salsby | 2008-05-21 13:45 | |
![]() | Skall inte säga att det är glädjande att fler har samma problem, men det visar ändå att något gått snett vid förändringen av sidan och att jag är långt ifrån ensam om problemet. Håller fullständigt med såväl Blibban som brini att detta med att gå in och rota i webläsare och cache och browser är något vi ovana datoranvändare drar oss för. | |