Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 523 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:38 | |
![]() | För "oseriöst" men ändå inte "trams"... Odin & Monk: Finns det något sätt man kan lösa detta "delikata" problem på. Seriöst-tråden är ibland "för" seriös för ämnet man vill ta upp, och lägger man den under Snack så fylls den ofta av ovidkommande trams som försvaras av att den ligger under Snack.... Kanske ytterligare en flik- "Seriöst snack"...? Eller så kan man kanske låta Snack få vara det den är ämnad för och istället skapa en ny flik som heter "Lekstugan"...? "Bushörnan"...? "Kottes koja"...? Att något görs är iaf önskvärt. Sen kanske jag bara är en av få som tycker så här, må så vara isf. Min åsikt dock och den står jag för. | |
| babybaby - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:39 | |
![]() | Håller fullkomligt med dej grönöga! Försökte precis förmedla det du tar upp i en annan tråd men få verkade förstå. | |
| Vigdir | 2008-08-11 22:53 | |
![]() | Instämmer, jag också. | |
| Mimikryp | 2008-08-12 00:24 | |
![]() | Med risk för att även detta ska urarta i en tramstråd, måste jag säga att jag fullständigt håller med grönöga och babybaby. Trist att det ska behövas, men det gör det! | |
| emmylicious | 2008-08-12 01:01 | |
![]() | kan inte annat än hålla med.. alla trådar i snack förstörs.. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-12 02:51 | |
![]() | Håller också med, vilket jag även föreslagit tidigare. En "Allmänt"-flik vore bra. Följt av en "Snack"-flik. | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-12 06:58 | |
![]() | Så även jag håller med och har ju påtalat detta flera gånger,, Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-12 07:06 | |
![]() | Som emempel kan vi jag den tråden jag startade om pajer och annat sommarfika ,, det tog inte ens 5 minuter så var någon och dummade sig i den med ett "recept" , innehållade allt annat än vad man använder till att baka med, Och som grönis säger denna tråd var snack inte men dock ej heller TRAMS Bitte | |
| y not | 2008-08-12 07:41 | |
![]() | Jag tycker egentligen inte ens det är svårt att föra en seriös diskussion i Snack. Det finns flera exempel på det. Bara för att den ligger i Snack är det inte nödvändigt med trams. Och även i Seriösa tramsas det en del. Personligen tror jag de här frågorna gör sig bäst av att deltagarna bryr sig snarare än ytterligare moderering. | |
| DennisPlz | 2008-08-12 09:41 | |
![]() | y not förmedlar sanning och undertecknad instämmer. | |
| le-lou | 2008-08-12 10:01 | |
![]() | jag håller med grönöga också! | |
| Dyslekso | 2008-08-12 10:44 | |
![]() | "Kottes koja" gillar jag.:D Låter bra med en "slaskflik". Stackars forumvärdar som måste läsa trådarna där dock. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-12 11:15 | |
![]() | Gillar tanken på en "allmänt"-tråd, där exempelvis sånt som recept och tips kan avhandlas, utan att tråden blir förstörd av trams. Tydligen finns det ett behov, åtminstone bland oss som gillar forumet men gärna slipper trams. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-12 11:16 | |
![]() | "Allmänt"-flik, menade jag förstås. | |
| Porslin - Ej medlem längre | 2008-08-12 11:32 | |
![]() | Strålande förslag, grönöga! | |
| Mouche - Administratör | 2008-08-12 12:09 | |
![]() | Jag klistrar in den replik jag avgett i tråden "Forum=Chattrum?" i Snack även här: "Jag förstår helt och fullt vad trådskaparen vill ha sagt och jag instämmer till fullo. Man behöver alls inte räkna med att en tråd ska förstöras av trams bara för att den ligger under snack. Det finns en tråd (flera trådar) som verkligen är Fjantig...håll er till den (de) om det bara ska fjantas! I Snack ska man kunna ta upp vardagliga saker, saker man kanske bara vill dela med andra och detta utan risk att två, tre personer förvandlar det hela till en privat dialog typ a la "puss, kram, lite fräckis, titta på mig"-tråd! Vad som diskuteras under fliken Seriöst har Vulcan förklarat mycket bra så det går jag inte in på." Mouche | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:27 | |
![]() | Mouche, mycket bra sagt! Men vad tycker du om efterlysningen av en ny flik typ allmänt? Eller en enbart för fjant? Är en ny flik överflödig, eller tror du att det finns ett behov? | |
| Mouche - Administratör | 2008-08-12 12:33 | |
![]() | Jag är på intet sätt negativ till en sådan flik katalias, alltså den du kallar "Allmänt". Att däremot ha en flik för enbart Fjant gör mig kallsvettig vid blotta tanken. =) Mouche | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:36 | |
![]() | Jag undrar hur en fjantflik skulle modereras egentligen. Ska det vara tillåtet att göra precis vad som helst av alla trådar där så länge det inte bryter mot sidans skrivna regler? | |
| Dyslekso | 2008-08-12 12:54 | |
![]() | Nattravn: så fort du blir seriös eller snackig i under slaskfliken stängs tråden, såklart. | |