Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 442 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| olyckligman | 2012-05-29 09:36 | |
![]() | bogus_tiles Spelar ett spel i mobilen just nu, varje gång jag försöker lägga eller byta bokstäver får jag "drag misslyckades bogus_tiles". Det enda jag kan göra är att passa. För den andra spelaren verkar det inte vara några problem då han kan lägga. Kommer förlora all min raking i det här spelet om det forsätter så här. Någon som vet hur jag kan lösa det här problemet? | |
| monk - Administratör | 2012-05-29 09:42 | |
![]() | Problemet borde försvinna om du uppdaterar appen till senaste versionen i App Store. Antar att du kör en gammal version av appen? Om problemet ändå finns kvar kan du som sista utväg restarta appen eller starta om telefonen.. | |
| olyckligman | 2012-05-29 09:59 | |
![]() | Tack, problemet löste sig efter en omstart | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2012-05-30 23:26 | |
![]() | oftast får du det problemet om du hoppar mellan olika enheter typ din iphone och sen din ipad och sen tillbaka igen... då måste man starta om appen . då rätt brickor ej ligger i spelet. | |
| monk - Administratör | 2012-05-31 21:56 | |
![]() | tsarraz: Har du fått bogus_tiles-problemet även med den senaste versionen av iPhone-appen? | |
| maggie_walk | 2012-06-28 22:02 | |
![]() | Jag har fått det! I en av matcherna. Den verkade hänga upp sig på en bokstav U. Om jag lade nåt annat gick det bra. Skitirriterande och jag kör senaste versionen och endast på min iPhone . | |
| odin - Administratör | 2012-06-28 22:09 | |
![]() | Prova att starta om din Iphone | |
| hallebratt - Ej medlem längre | 2012-06-28 22:27 | |
![]() | Detta har hänt mig med o då gäller bara omstart. En annan något irriterande sak som inträffar med jämna mellanrum är att jag inte får upp nya brickor efter att jag lagt ett ord, då måste jag också starta om, vad beror det på? | |
| monk - Administratör | 2012-06-29 08:40 | |
![]() | Finns en ny version av iPhone-appen i App Store nu. Prova att uppdatera och se om den löser problemen.. :) | |
| vera76 | 2012-07-17 11:56 | |
![]() | Jag undrar om kan fixa till denna bug då man inte kan spela med Bogus tiles. Har iPhone med uppdaterad version och nyinstallerad betapet men får det iallafall. Andra spelet sedan igår och mot samma spelare. | |
| monk - Administratör | 2012-07-17 15:37 | |
![]() | vera: har du uppdaterat till den nya app-versionen som släpptes idag? Om du är osäker så prova att avinstallera appen och ladda ner den på nytt från App Store. | |
| vera76 | 2012-07-17 16:37 | |
![]() | Den är sen igår. Testar med den nya idag. | |
| Tindro - Ej medlem längre | 2012-07-17 18:20 | |
![]() | Jag har fått det flera ggr, det är bara att starta om betapet. Ni behöver inte starta om telefonen. | |