Spelrum
Giraffen | 15 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 19 663 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
_phoebe - Ej medlem längre | 2007-03-01 19:38 | |
![]() | spel ibland när jag spelat klart och vill starta ett nytt spel, står det bara du är i ett annat spel avsluta det först och fast jag har avslutat kommer det upp gång på gång, så jag måste logga ut och in igen för att kunna spela, vad beror det på? | |
Sven Stock | 2007-03-01 19:47 | |
![]() | Är du möjligtvis inne och spionerar på något annat spel när du försöker starta ditt eget? | |
_phoebe - Ej medlem längre | 2007-03-01 19:51 | |
![]() | nej har aldrig spionerat är inte säker på hur man gör | |
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-03-01 20:03 | |
![]() | Är det likadant i de 6 nedre rummen som i de 5 övre eller är du bara i en typ och i så fall vilken? De nedre rummen kör en nyutvecklad server. | |
_phoebe - Ej medlem längre | 2007-03-01 20:09 | |
![]() | jag är bara i giraffen | |
odin - Administratör | 2007-03-01 21:25 | |
![]() | Du har glömt stänga ned ditt gamla spel. Tryck på det röda krysset i övre högra hörnet av din spelskärm. | |
mrperfect | 2009-11-04 18:16 | |
![]() | Eftersom man hade så bråttom med at stänga ner tråden om obegränsat spel så skriver jag här istället: Om ett spel är obegränsat så borde man kunna göra så här: i schack så finns det en spelform som hette korrespondensschack, ( man gjorde så förr i alla fall , innan det fanns datorer ), man börjar spela och skickar sitt drag per post till motståndaren. På samma vis borde man kunna spela ett tag men då man kommer överens om att , nu lägger vi av för ikväll eff´ter som, -jag måste gå och sova -jag måste gå och sätta på falukorven -jag måste gå och tvätta - lillan måste ha nya blöjor -jag har glömt tandläkaren -nu måste jag gå till jobbet ..eller något annat oväsentligt...då skulle man kunna stänga av datorn och då man startar datorn dagen efter , eller senare samma kväll så kan man återuppta spelet- på samma vis som då man får datorstrul och kan återgå till samma spel....... Har jag fel eller har jag ...fel ? :) | |
Mouche - Administratör | 2009-11-04 18:21 | |
![]() | Låter mycket sportsligt tycker jag mrperfect. | |
mrperfect | 2009-11-04 20:11 | |
![]() | frågan är bara ..om det fungerar, rent tekniskt alltså :) | |
Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-11-06 18:01 | |
![]() | Jag höll också på med korr-schack förr. Vi kanske kan ta ett parti någon gång, Perfa. | |
mrperfect | 2009-11-10 10:46 | |
![]() | Haha, bra idé , ett drag per dag är väl vad man har tid med :D Förutsatt at du inte byter nick efter varje drag. till sist hänvisar du väl till Ulf ...vahanuhette, stormästaren :) | |