Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| taftolog | 2009-02-18 16:39 | |
![]() | mardrömmar jag har haft den mest fruktansvärda mardrömmen i mitt liv för ca 30år sen Det var i Grekland efter att ha druckit 18cl peppearmintslikör samma kväll (många siffror men sant) Kan man gradera mardrömmar som en stege från 1 till 10? | |
| pallabra | 2009-02-18 16:41 | |
![]() | Jag ska akta mig för peppermintslikören i grekland då. Varför inte? Endel mardrömmar är värre än andra även om ingen är särsikilt trevlig. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-02-18 16:44 | |
![]() | Kan man gradera mardrömmar som en stege från 1 till 10? Nej. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-18 16:49 | |
![]() | Den drömmen måste vara högt på skalan om du fortfarande tycker den är fruktansvärd efter 30 år. Jag menar inget illa med det. mardrömmar sätter spår. Jag kommer ihåg mardrömmar jag drömt sen jag var 4-5 år. I drömmarna är man nog ofta lika rädd för alla så kallade mardrömmar. Det är först när man är vaken som man kan bedöma vilken av dem som var hemskast genom att tänka tillbaks på handlingen Jag drömde en gång att jag blev biten av en staty, det var skitläskigt för stunden men efteråt så var lät det rätt kul. En annan gång drömde jag att jag träffade en man utan ögon och mun. Helt plötsligt började han sticka hål på skinnet där ögonen borde suttit. Du förstår vad jag menar va? den sistnämnda var betydligt hemskare. men jag var exakt lika rädd under båda drömmarna vad jag minns. | |
| TASKMÖRT | 2009-02-18 16:51 | |
![]() | Jag hade en vanligt förekommande mardröm när jag var riktigt liten (4-7 år typ) som jag drömde ganska ofta. Den handlade om ett troll som jagade mig på en lina som var spänd över ett bottenlöst stup. Varje gång så vaknade jag när trollet precis hunnit ikapp eller när jag ramlade ner. Trots att jag senare drömt om hiskeliga knivmördare etc så var det fortfarande den värsta mardrömmen jag haft. | |