Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 154 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Farnsworth | 2010-12-22 21:03 | |
![]() | Dikter om betapet Att få rätt bokstav är ganska så svårt, det vet varje läskunnig man. Förlusten slår oss alltid så hårt, trots man gjort så gott som man kan. Men det finns väl till slut ändå en tröst, ty likt löven som faller ånyo var höst får jag någon gång säga igen: "ja, jag vann!". | |
| Dyslekso | 2010-12-22 21:07 | |
![]() | En omfångsrik dam ifrån Habble som använde sjukskrivningstiden till scrabble fick ingen vokal svor åt fel karl och befann sig strax därpå i "trabble" | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-12-22 21:22 | |
![]() | En undanskymd tête a têt, verbala nördars dating Ett bräde till på betapet med något högre rating. Med pricksäkert Touché en fajt som är tvåmannad. sen blidkar vi Mouché på borderline till bannad. | |
| Tinna | 2010-12-22 21:55 | |
![]() | Tjusigt! :) | |
| mallong | 2010-12-22 22:16 | |
![]() | Att pussla med orden gör man på sajten ibland blir matchen till värsta fajten Att stiga i ranking kan vara ens mål men det gäller att inte med poängen vara snål! | |
| mrperfect | 2010-12-23 00:00 | |
![]() | En gång blev jag helt förförd till ett spel som heter Betapet efter det så blev jag betanörd och tänker enbart jämt på det Livet rasar samman helt då man inte hittar plats för C:t när Z inte passar in Vill jag skjuta vilt omkring med en laddad automatkarbin och säga fula ord, som: SVIN Men en betian med stil tar förlusten med ett smil Inser att förlusten är historia nästa gång så är det MIN victoria Med hårda ord så tar man en risk att av nån spelvärd åka på smisk och får bedja så man gråter att få sitt spelkonto åter. Liksom jag gör med dessa enkla rader vars minne väl är snart förbi är Betapet att bilda ordcharader med skönhet ,såsom spelens poesi. Mina vänner, liksom värdig epilog vill jag bedja er att inte göra felet utan verkligen att komma ´håg att sluta med ett tack för spelet! | |
| Lill-IT | 2010-12-23 00:10 | |
![]() | Huvudet på spiken MrP:) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-23 00:42 | |
![]() | jag vill ge er däng och ta era ratingpoäng | |
| Daggdroppe | 2010-12-23 01:16 | |
![]() | Bitter som jag är sitter jag här Pretantiös dynga är vad det är då tänker ni varför sitter hon här? Svar: vet ej. | |
| skrabban | 2010-12-23 01:29 | |
![]() | Att spela på Betapet är det bästa jag vet jag är inte klok spelar som en tok jag vill inte göra fel i detta svåra spel | |
| Mindymoo | 2010-12-23 02:01 | |
![]() | Ge mig A ge mig B ge mig gärna ett C fast då vill jag ju också ha K Ge mig BE och TAPET röda rutor till det Ja då ska ni få se att det verkligen kan rulla på | |
| Mindymoo | 2010-12-23 02:05 | |
![]() | ÄSCH att man inte kan ta bort inlägg! Rätt version: (melodi Five minutes more) Ge mig A ge mig B ge mig gärna ett C fast då vill jag ju också ha K Ge mig BE och TAPET röda rutor till det lite tur, så kan jag rulla på | |
| ankidiot | 2010-12-23 09:31 | |
![]() | ord på bord. ordbord min hjärna osmord ordbordsmord. | |
| rockshit | 2010-12-23 11:06 | |
![]() | att spela bräde på beta, kan mina sinnen reta när mindre vinst blir till stor förlust, kan man undra vad som hände just men humöret kan mycket väl vända tvärt, när jag kan läsa forumtrådar om en fjärt ibland man skriver egen tråd, och kan få många goda råd men många gånger skriker någon att frågan redan finns, och att leta i en sökfunktion som man aldrig minns nu tillbaka till spelet och rulla där slumpen avgör om jag rullat (DALKULLA) | |