Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 342 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| --NIKe-- | 2006-09-05 17:05 | |
![]() | Jag är betapetskadad eftersom..... När jag körde från shoppingcentrat i min stad kom jag på mig själv med att läsa bokstäverna på mötande bilars registreringsskyltar. Det krävdes att jag mötte två bilar i rad som gav mig sex bokstäver. Den sjunde bokstaven fick jag fritt välja från den tredje bilens skylt........Det var en ganska klurig och uppfriskande sysselsättning under några kilometer, men sedan kom jag på att det kanske är en aningen maniskt att vara så glad i scrabble. Därpå började jag fundera på andra varianter av alfapet som spontant kan uppkomma i vardagen. Har du några exempel och tips? Eller ska jag söka hjälp? | |
| nina73 - Ej medlem längre | 2006-09-05 18:13 | |
![]() | hmm... du bör nog söka hjälp.. om du gjorde detta medans du körde..Hur stor koll hade du på miljön omkring dej,. gående, andra bilar osv ... ;-) | |
| Asätare - Ej medlem längre | 2006-09-05 19:38 | |
![]() | Jag gjorde också precis som Nike när jag körde, skillnaden är att jag valde min sista bokstav från helröret jag drack ur. | |
| betaguld | 2006-09-05 19:59 | |
![]() | Också en lämplig kombination, Asätare. Men det var väl din vattenflaska förstås. | |
| ojjojj | 2006-09-05 20:14 | |
![]() | lät skoj men liiite farligt om det var du som körde ;P vi har haft i många år när vi åkt bil lite längre (även kortare sträckor erkänner) tagit bokstäverna på en bil å försökt göra ord av dom med vilka bokstäver som helst... men bokstäverna på bilen ska vara i den ordningen dom är.. inte kasta om dom... | |
| Johnny_R - Ej medlem längre | 2006-09-05 23:06 | |
![]() | Spännande att se hur många anagram du kan lista ut när du ligger på sjuksängen med krossat pannben efter universums värsta krock. | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-10-29 16:17 | |
![]() | här är en tråd--- | |
| Tufflan | 2008-10-29 17:03 | |
![]() | låser tråden med hänvisning till att det är många i ämnet nu! | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.