Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 193 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Horisontell - Ej medlem längre | 2013-02-22 20:51 | |
![]() | Bokrean 2013 Nu är det ju dags igen. Vad ska ni köpa? Lägg gärna in länkar. Jag vill ha tips! | |
| wordgirl | 2013-02-22 22:42 | |
![]() | Anna och Mats bor inte här längre av Helena von Zweigbergk - verkligen älskar hennes berättarstil Bara inte du av Katarina Von Bredow Bryt ihop och kom igen : så hanterar du motgång, konflikt och sorg med framgång av Susanne Pettersson Olssons pastejer samt Herr Bohm och sillen av Peter Cohen Eldprov av Kerstin Erlandsson-Svevar Döden på en blek häst av Amanda Hellberg Lik en bäck som aldrig sinar av Stig Fred Den keltiska drakmyten av John Campbell Satiriska sagor av Aziz Nesin Små Soliga Gläntor : Dikter av Karl Karlsson Ajax & Kingston av Lars Sundh Det nya landet : 44 författare, 12 bildkonstnärer Resan till Bortomhavet av Anna Bengtsson Kaj är häst av Mats Letén Trist Som Fan : Berättelser - berättelser av Ari Behn | |
| Lill-IT | 2013-02-22 23:01 | |
![]() | Böcker jag är sugen på att köpa: Avig Maria av Mia Skäringer Freddie Mercury av Lesley-Ann Jones Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper Spinnsidan av Marianne Cederwall (har läst de två tidigare böckerna i serien och gillade dem jättemycket) och Paolo Robertos stora italienska kokbok.. har lagat många av hans rätter och vill verkligen äga den här kokboken. | |
| wordgirl | 2013-02-22 23:04 | |
![]() | Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper är grymt bra och rolig | |
| Lill-IT | 2013-02-22 23:04 | |
![]() | Åh, bra! :) | |
| kajix | 2013-02-23 09:47 | |
![]() | "Kaj är häst av Mats Letén" hmmm Annars blir det kanske Min kamp av Knausgård. Ett tips är En gåtfull vänskap av Yoko Ogawa. Om man gillar matematik, minnets funktion och japansk baseboll. Och vem gör inte det? | |
| Lill-IT | 2013-02-25 22:53 | |
![]() | Har beställt nu. Mer tips? Gärna på böcker ni läst och tyckt om. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-25 23:06 | |
![]() | inge, allt finns på bibblan | |
| Maradona1986 | 2013-02-25 23:07 | |
![]() | Oj, har missat att det är en bokrea på gång. I en värld där vi alla köper billiga böcker på Bokus eller Amazon, har bokrean fortfarande en roll att spela? Förresten, när startar rean? På torsdag flyttar jag nämligen utomlands, så kanske ska man försöka köpa på sig några svenska böcker innan dess??? | |
| -Elegi- | 2013-02-26 12:22 | |
![]() | Om bokrean fortfarande har en roll att spela? Såklart! Tyvärr så tycker jag inte att utbudet var så bra i år då många böcker som var på bokrean förra året även var samma detta året. Fanns självklart många bra böcker på rean också, men många av dom står redan i min bokhylla. Dessa fick iallafall följa med mig hem imorse: Den sista akten av Mari Jungstedt. Att leva och dö som Joe Strummer av Marcus Birro. Inkräktaren av Håkan Östlundh. 3096 dagar av Natascha Kampusch. Adjö det ljuva livet av Camilla Henemark. Någonstans inom om av Kajsa Ingemansson. Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon. En flickfotografs bekännelser av Bingo Rimér. Glada hälsningar från Missångerträsk av Martina Haag. | |
| diffdiff | 2013-02-26 12:23 | |
![]() | böcker till sonen sen matlagningsböcker kul med ny inspiration | |
| -Elegi- | 2013-02-26 12:24 | |
![]() | Någonstans inom oss* | |