Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 697 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| remvanrijn | 2007-12-18 23:26 | |
![]() | Julhälsningar God Jul och gott beta 2008 önskas; Tweetheart, "Alou" för rappa repliker o mycket humor i chatten. Kram @->-->-- , en Amaryllis få det va denna gång. Vindsus86, "goed zo" i mainchatt, makes me feel at home. mia-majsan, så nära i Malmö. GunillaN + Alphapet, för alla turneringar ni håller, stort TACK Till bottenligan i turneringarna, antar att vi även under 2008 kommer att slås för pallplatserna- underifrån !. CarinaSusann, tyvärr hamnar vi alltid i fiskekrig Goatie, som rullade mot mig trots att jag försökte låsa spelet som ett kassaskåp :-) Loketrockar + Alka, vi har blivit olika typ av spelare, men visst kan vi ta ett spel på 3 nån gång? reeperbahn, som att spela mot sig själv, samma spelstil, kuslig men kul, fast han är bättre... till alla som fick se mig lämna ett spel utan tack eller hejdå, eller rentav innan det var slut.. Förlåt, mitt kontinentala blod brusar friskt ibland. Somina, hoppas du är snart helt bra igen :-) mästare i "ej medlem längre" BYL En gång härjade vikingarna vild på kontinenten, men när vi från kontinenten spelar på en sajt som slutar på .se, så förväntas vi vara politiskt korrekta, neutrala o sådär svenskt lagom...mmmm Hoppas du syns här igen nångång! Salon får väl maila detta vidare till dig Ruhrgebit...hoppas kunna slå honom nån gång under 2008, men blir det inta av är jag lika lycklig för det. Till alla nattchattare.. Till alla tekniker, överv.och adm. som håller Betapet igång Stort Tack, för utan er hade jag inte kunnat önska alla dessa...... GOD JUL o GOTT 2008 från rem | |
| Rhinelady | 2007-12-19 00:53 | |
![]() | Tack Rem ... =) Nej nästa år så ska jag uppåt ... förhoppningsvis .. *S' Just nu får det neråt och uppåt vart annat spel .. trist men så är det .. bara att bryta ihop och komma igen ... Ha det så gott GOD JUL & GOTT NYTT 2008 | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-12-21 06:38 | |
![]() | God Jul från mig med | |
| temperance | 2007-12-21 17:40 | |
![]() | God jul rem! | |
| boddan | 2007-12-21 17:48 | |
![]() | god juloch gott nytt år! | |
| Ruatha | 2007-12-22 02:24 | |
![]() | God Jul Boddan, hoppas det blir IRL spel i Östergötland nästa år. Då jag kan få spö i verkligheten och inte bara på betapet. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2007-12-22 09:56 | |
![]() | GOD JUL (jag kommer att sakna beta i fem dagar!!:() | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-12-22 12:19 | |
![]() | God Jul och gott beta 2008 önskas... ...damen_, min absoluta favvo, faen vad jag gillar dig :D ...Adam, sötnos, I say no more ...Prytte, Salon och Torkel ...Bror Mu o temperance, för er ljuvligt bisarra humor ...Sombatic, Bamsefar, Perpersa m fl på övervakarsidan ...alla goa turneringsdeltagare – ingen nämnd, ingen glömd ...melodikryssargänget ...mamma, Ingela, Lena, Jocke, Bazze, Kattis och övriga jag känner IRL ...åsså förstås Monk, Odin o Claw! I’m totally hooked... | |
| Sven Gun | 2007-12-22 12:32 | |
![]() | Hej till mej god jul på mej och gått nytt år på mej Jag hälsar inte till någon annan | |
| temperance | 2007-12-22 14:07 | |
![]() | God jul på dig med Gunilla! You rock bruden; bra musiksmak, trevlig, rolig och apsnygg i tomteluva. Jag nominerar dig till årets julklapp, lätt! | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-22 14:13 | |
![]() | Tack Gunilla! Jag önskar dig detsamma, hoppas du får en kanonjul! Gunilla är inte bara snygg i luva utan är i särklass en av betas trevligaste personer! | |
| Mass Effect - Ej medlem längre | 2007-12-22 14:47 | |
![]() | God Jul! Adam önskar god jul till Gunilla, Bror MU och Silverin. | |
![]() | och Mouche | |
![]() | Och Temp | |
| Mass Effect - Ej medlem längre | 2007-12-22 14:48 | |
![]() | Även till dem som hatar att man inleder en mening med stor bokstav på Och | |
![]() | Till dem som hatar spam | |
![]() | Samt till alla andra. | |
| Mass Effect - Ej medlem längre | 2007-12-22 14:49 | |
![]() | Julklappen går till Jagularen, puss gurkan. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-22 14:50 | |
![]() | God jul Adam, hälsa Anja. | |
| Mass Effect - Ej medlem längre | 2007-12-22 14:52 | |
![]() | En våt kyss till Elfsborg också, hur kunde jag glömma. Samt till Aftina och Bitte. | |