Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 18 792 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Rolf C - Ej medlem längre | 2008-06-07 14:36 | |
![]() | Vadan denna stämmning i forumet?? Har märkt att en del - cirka tre forummedlemmar skriver i tråd efter tråd och klagar på resten av medlemmarnas foruminlägg... oftast under olika pseudonym så att de verkar vara cirka fem,,, men en gammal räv som jag listar snabbt ut att de är högst tre i antal. Hade ett annat nick förrut och tyckte det var kul att läsa medlemmarnas inlägg här och så där. Nu handlar ju alla trådar oftast bara om forumets förfall. Det må jag säga, inte lika kul stämning här i forumet längre när det är sådan attityd hos dessa. Den som känner sig träffad kan ta åt sig. Bästa hälsningar, Rofl Copter | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-07 14:38 | |
![]() | *tar åt mig å y nots vägnar* | |
Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-07 14:39 | |
![]() | Vadan denna tråd? Förstod inte syftet med tråd, heller. | |
grönöga - Ej medlem längre | 2008-06-07 14:41 | |
![]() | *asg* jag förstod och instämmer med TS. | |
Rolf C - Ej medlem längre | 2008-06-07 14:42 | |
![]() | Pg up jag ville vädra mina tankar och se och höra med er andra medelmmar om ni också känner er less på detta stämmnings-förfall. | |
E_Cantona | 2008-06-07 14:44 | |
![]() | Jag har bara svårt att förstå det roliga i att folk dissar trådar... Om man nu inte finner tråden intressant så kan man ju strunta i att läsa i den, eller än mindre kommentera. Men alla är vi ju olika så man ska ju acceptera de personernar oxå:) | |
Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-07 14:47 | |
![]() | En del chattar på forumen, en del stör sig på att den del chattar på forumen. En del skapar trådar om tuttar och snoppar och så vidare, en del stör sig på att den del skapar trådar om tuttar och snoppar och så vidare. En del håller sig inte till trådskaparens ämne, en del stör sig på att en del inte håller sig till trådskaparens ämne. Och så vidare. Hur många medlemmar finns det? Låt oss säga 3000. Sätt dessa 3000 i ett rum och se om det är god stämning enligt alla. | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-07 14:48 | |
![]() | Rolf C, vi har redan haft en sån här tråd, det slutar bara med stenkastning (i glashus). Mestadels från personer med intellektuellt underskott. | |
Rolf C - Ej medlem längre | 2008-06-07 14:49 | |
![]() | Jag tror att god stämmning uppnår man med bra ledarskap när det är så många i samma rum såsom om man till exempel har en ledare som sätter igång allsång rent spontant så att alla blir glada och överkommer. | |
Rolf C - Ej medlem längre | 2008-06-07 14:55 | |
![]() | ordvältaren jag må ha missat den tråden då,,, men du får gärna länka så skall jag läsa igenom och ta in intrycken. Nu skall jag ut och åka lite lollerblades i solen. Ha det gott! | |
mimmipigg1 | 2008-06-07 15:07 | |
![]() | Jag måste hålla med om att det är en hel del ordmärkeri mm. Läser ofta forumet, och ser ju att det är i stort sett samma personer som säger ungefär samma saker hela tiden. Måste säga att det inte stör mig speciellt, men klart roligare vore det ju om man försökte hålla sig till ämnet för stunden och inbjöd till riktiga diskussioner. Tanken med ett forum är väl att ha någonstans att vädra sina olika åsikter=) ? | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-07 15:09 | |
![]() | www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-07 15:10 | |
![]() | I den tråden får vi också lära oss att matematiken bakom påståendet "tre personer" är illa genomtänkt och helt fel :) | |
illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-07 15:13 | |
![]() | Är jag en av de tre? :) | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-07 15:14 | |
![]() | minst tio personer är en av de tre | |
Farlig korv - Ej medlem längre | 2008-06-07 15:15 | |
![]() | Det är ju iofs inte tre personer, men det är skillnad på de som vill diskutera och på de som bara vill visa att de kan skriva... | |
Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-06-07 15:23 | |
![]() | Oj kära hjärtanses! Nu tycker jag att vi alla gemensamt sjunger We shall overcome. Härligt, det brukar lätta upp stämningen med sång. Det är underbart att sjunga när man inte mår så bra. | |
Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-06-07 15:30 | |
![]() | Pg up, jag vet inte riktigt om det håller att jämföra ett internetforum, med ett konkret rum packat med 3000 pers. Annars förstår jag ditt resonemang, men det håller inte. ^^ | |
StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-07 15:41 | |
![]() | Särskilt inte eftersom en del av problemet visst var att några användare har flera olika konton som de använder för få sina egna åsikter att låta mer poppis. Lite svårt att genomföra irl kanske. ^^ | |
Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-07 15:46 | |
![]() | Grejen var den att jag mena att det bör väl inte förvåna någon egentligen att det uppstår saker och ting i ett forum. Skulle vilja se något aktivit forum där folk samsas och går i hand. | |