Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 986 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| helgoland | 2006-01-23 18:54 | |
![]() | Skönaste rullningen? Jag har stött på en del udda rullningar under min tid på Betapet, med den skönaste är nog TREPACK. Vilken är din? | |
| makrillen | 2006-01-23 19:12 | |
![]() | YMPBASTARD. Men det var kanske på "den andra" spelsajten... | |
| saittam75 - Ej medlem längre | 2006-01-23 22:20 | |
![]() | Min skönaste rullning är POLISBIL | |
| -Stearin- | 2006-01-24 00:16 | |
![]() | Sparvbo är nog den skönaste eftersom det var mina sista 7 bokstäver och letat rullning länge. | |
| HumbleBug | 2006-01-24 01:37 | |
![]() | Mina rullningar är nästan bara banala, allvardagliga ord som ofta slutar på "ARE". Men "foliant" och "ergonom" är två ord som jag lyckats hitta då kreativiteten varit på topp och som jag nog är lite stolt över och jag har faktiskt ingen aning om hur jag lyckats hitta dessa. "Zinkvitt" var annars rätt naturligt eftersom jag har målat en hel del. Fast mina roligaste ord är nog inte rullningar, utan som att lägga "cylinder" och "ullgarn" över två röda i special. | |
| wainis | 2006-01-24 09:42 | |
![]() | Min allra första rullning här på Betapet var RhENVIN, vilket jag gillade, eftersom jag gillar rhenvin! Den tycker jag är lite kul också, liksom ALpACKA, LERdUVA och RäKTRÅL. Jag rullar inte speciellt ofta, så det är en härlig känsla vad man än får in, men det är klart att det är extra roligt med lite udda ord! | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2006-01-24 09:47 | |
![]() | ERINnyE är jag rätt nöjd med, dock var det inte på den här sajten. | |
| Legobiten | 2006-01-24 12:50 | |
![]() | Äger också en sån Birger :) | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-01-24 13:17 | |
![]() | vem gör inte det :) | |
| helgoland | 2006-01-24 13:35 | |
![]() | Jag har även rullat TÖVÄDER, vilket känns som ett passande uttryck just nu. I alla fall om man bor i Stockholm.. | |
| Skippy - Ej medlem längre | 2006-01-24 16:14 | |
![]() | SMöRGåS (volakerna blanka) gillar jag samt TRÄAsKA som jag fick värka fram - båda på andra sidan visserligen. De gav väl inte särskilt mycket men jag gillar dem ändå. Även ORGANzA är på min favoritlista. :-) | |
| Måns_E | 2006-01-24 16:18 | |
![]() | DÖD(S)ScEN är en IRL-rullning som jag är väldigt nöjd med :) | |
| vulcan | 2006-01-24 17:10 | |
![]() | La du inte ORGANZA mot mig dessutom ditt perkele? :-) Jag gillar mest att rulla sammansatta ord, särskilt gärna som känns ganska självklara men långt ifrån säkra (Man vet ju aldrig med sammansatta ord i SAOL). Av rullningar jag gjort här kan jag nämna FRUKTLÖS, jULHELG och SALSGOLv. På "andra sidan" tillhör SMÄLTOST och TJÄRDOFT de absoluta favoriterna. På tävling IRL är jag nog fortfarande mest nöjd över det oPERAHUS över ett liggande H som jag värkte fram på SM2004. TIGERHAJ och BORDSBEN var också ganska skojiga att hitta och lägga. Mest ledsen över ej läggbar rullning: Om man bortser från alla gånger då det inneburit matchförlust så var det helt klart den gången då jag plötsligt insåg att jag satt med pINUPPA på stället men ingenstans hade att haka den. | |
| gubbi | 2006-01-24 17:34 | |
![]() | Skönaste icke-godkända rullningen är dock *MORDROTEL... ;) | |
| Legobiten | 2006-01-24 18:37 | |
![]() | Den där DÖD(S)ScEN:en är det ingen som minns.... ;) Kontrar väl med LYST(M)ÄTE mot dig då Måns :) | |
| Måns_E | 2006-01-24 21:39 | |
![]() | Åjo, den är det många som minns, fast det som nog etsade sig fast i oeronbarns hjärna den kvällen var nog GENBANK :D | |
| Måns_E | 2006-01-24 21:41 | |
![]() | Men den skönaste rullningen som jag har gjort på den här sidan (kanske ö h t) måste nog ändå vara SuB(S)TITU(T), brädet var ju toklåst, och så fanns det plats för en nia om man letade lite :) | |
| weedle | 2006-01-25 08:07 | |
![]() | jag har CRAZYfARS 3290 poäng som den skönaste rullningen. | |
| weedle | 2006-01-25 15:32 | |
![]() | » Ansluter till chattservern... » Kopplar upp... » Anslutning upprättad. » weedle har rullat för 1850 poäng (CYKELHJÄLM)! Sahlgren: nice Jessiiica_: fy fan .. så mkt poöng Jessiiica_: poäng menade ja » weedle har rullat för 1184 poäng (KRYCKJA)! stefan_gran: fan vad tråkigt att möta honom stefan_gran: två gånger med helt sjukt | |
| love connect | 2006-01-25 17:00 | |
![]() | okej att svenskar är bättre på att gnälla än att berömma, men din bragd är inte märkvärdig nog för att spamma i tre trådar. | |