Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 19 807 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-11-11 23:41 | |
![]() | Fördelar med omvänt vertikalläge Blir man glad av att vara uppochner? Själv tycker jag om att hjula då och då, dels för att det är roligt, men också för att man känner sig piggare och gladare efteråt. Jag har dessutom märkt att människor tycks bli glada automatiskt om man håller dem i omvänt vertikalläge en kortare stund, det tycks gälla både kvinnor och barn så det funkar nog på alla. Är det nån som besitter djupare kunskap i det här ämnet och eller har egna erfarenheter så går det bra att dela med sig av dem i den här tråden. | |
sanlin | 2008-11-11 23:42 | |
![]() | :) Ordis då!! | |
Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-11-11 23:46 | |
![]() | Klart man ska hjula. En gång om dagen, minst! Synd bara att detta eviga regnande i kombination med för mycket möbler inomhus gör det i stort sett omöjligt. Men det kanske funkar lika bra om man står på händer mot en vägg? :-) | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-11 23:53 | |
![]() | studsmatta funkar oxå möblerar om energierna lite gör oss mer lättformade till nåt nytt | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-11-11 23:54 | |
![]() | Jag står på huvudet varje morgon! Mig gör det gott att vara upp och ned iaf :) | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-11 23:54 | |
![]() | skulle tycka det var roligt om någon kom och vände uppochner på mig. bägge fötterna på jorden i all ära, men det blir lite tråkigt i längden. och horisontallägets glädjeämnen känns väldigt sömniga och ensamma för tillfället :/ | |
katalias - Ej medlem längre | 2008-11-12 00:41 | |
![]() | Att hänga i fötterna en stund gör underverk för ryggen... Det blir jag glad över. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-11-12 00:43 | |
![]() | Ordis, jag avråder starkt från att vända upp och ned på folk. En bekant gjorde det med sin date - det blev ingen dessert den kvällen. | |
ElectricEye - Ej medlem längre | 2008-11-12 01:21 | |
![]() | Han kanske var sugen på skäggbiff? | |
Tufflan | 2008-11-12 01:25 | |
![]() | Jag köper det där med barn, men kvinnor vette sjutton. Jag vänder upp och ner på mina små minst tio gånger per dag, dem tjuter av skratt varje gång och skriker mer mer mer... tror dock inte det är att rekommendera att göra med svärmor typ. | |
i96_sos - Ej medlem längre | 2008-11-12 04:51 | |
![]() | Jag befinner mig just nu på södra halvklotet (Bali). Så i förhållande till er därhemma borde jag ju vara lite upp-och-ner. Men jag är nog inte så värst mycket gladare för det. Det skulle väl vara för att jag slipper regnet dårå ;) | |
livet_leker | 2008-11-12 07:50 | |
![]() | "Jag har dessutom märkt att människor tycks bli glada automatiskt om man håller dem i omvänt vertikalläge en kortare stund, det tycks gälla både kvinnor och barn så det funkar nog på alla" ordprof: Källa till påståendet? | |
Lisajonsson | 2008-11-12 08:30 | |
![]() | Folk som dansar Lindy Hop hamnar ibland i omvänt vertikalläge. De verkar gilla det. | |
livet_leker | 2008-11-12 08:33 | |
![]() | Dom TROR dom gör det bara. Bara för dom är så snurriga i det läget. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-12 08:42 | |
![]() | Att till exempel hänga upp och ner är en mycket bra och beprövad metod. Bland annat så byter man oundvikligen sitt perspektiv för en stund, och det kan ju vara bra överlag. ;) Jag tror att Aleister Crowely hängde sin fru upp och ner i en garderob, men det kan lika gärna vara ett av alla illasinnade rykten oavsett hur man ser på honom i övrigt. Andra versioner är bungyjump-liknande invigningsriter, och den fornnordiska sagan där Oden ger sig själv åt sig själv genom att hänga i världsträdet. | |
livet_leker | 2008-11-12 08:56 | |
![]() | då börjar vi hänga folk upponer då om det ska va så bra. hur länge? en vecka? Gariam: Källa till att det är överlag bra att byta perspektiv pga att man hänger upponer? | |
zagg - Ej medlem längre | 2008-11-12 09:00 | |
![]() | Jag har tidigre i mitt liv ett fleratal gånger känt ett starkt och mycket pockande behov av att stå på huvudet, det är sant. Blodflödet kommer igång fint i hjärnan. Tyvärr har jag ingen som kan vända mig upp och ner dagligen. Var kan man hjula om det är regningt ute och man bor i möblerad lägenhet? | |
livet_leker | 2008-11-12 09:02 | |
![]() | garaget | |
livet_leker | 2008-11-12 09:02 | |
![]() | taket | |
zagg - Ej medlem längre | 2008-11-12 09:03 | |
![]() | haha saknar garage... taket, livsfarligt ju! | |