Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lindah-Marie | 2009-01-04 21:07 | |
![]() | Vill du vara singel? Usch det är nästan tragiskt att sitta och spela betapet på en lördag kväll! Jag vill inte vara singel längre :-( Ville det den första veckan, men nu har det ju gått väldigt många extra veckor.. Var ju inte riktigt meningen att vara singel i flera år liksom! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:09 | |
![]() | Nej, det vill jag inte. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:13 | |
![]() | Har under en tid trott det, men så är icke fallet. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:15 | |
![]() | Jag vill inte vara singel - men inte ha en relation till varje pris. (d.v.s. bara för att ha en relation, för att de "ska" vara så). | |
| eviltyrus | 2009-01-04 21:15 | |
![]() | Ja visst är det trist, men av någon anledning blir man kräsnare med åren. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:17 | |
![]() | Handlar väl inte så mycket om att man inte vill vara singel som att man vill träffa ngn som man verkligen tycker om. Jag har det bra som singel men vill samtidigt träffa ngn. För övrigt har jag nog ngn slags rekord i att vara singel, tror att det är min superhjälteförmåga att kunna vara mest singel av alla. | |
| ANDERStG | 2009-01-04 21:17 | |
![]() | Tragiskt hur singlar tappar tidsuppfattningen, det är söndag idag. De första veckorna som singel är också ganska jobbiga... | |
| Lindah-Marie | 2009-01-04 21:17 | |
![]() | Det där med att vara kräsen! Är man verkligen kräsen eller är det att man är alltför inspirerad av tv och väntar på det "perfekta"? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:19 | |
![]() | Lindah-Marie - rätt intressant teori faktiskt, en undersökning som gjordes nyligen visade faktiskt att de som såg på romantiska komedier hade lite andra förväntningar än de som inte gjorde det (ödet, att man ska förstå varandra direkt osv). Jag tror definitivt att tv/film skapar orealistiska förväntningar, om man är lite romantiskt lagd och mottaglig för sådant. | |
| eviltyrus | 2009-01-04 21:19 | |
![]() | Nja för mig är det att jag lär mig av mina misstag. Fel sorts tjej en gång och aldrig mer en likadan. | |
| Lindah-Marie | 2009-01-04 21:20 | |
![]() | Linn79: jag är helt säker på att det är tv och filmer som gjort mig sån här.. Matchar inte allt, så kan jag bara inte behålla honom.. Och så är det med dom jag träffat oxå, dom vill att jag ska vara perfekt i allt! Märkligt.. :-( Man kanske får skylla sig själv iaf då | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:21 | |
![]() | Mer kräsen tror jag absolut man blir. Om jag blev singel nu betvivlar jag att jag ens skulle orka engagera mig i att träffa någon ny och börja om. Känns oerhört ansträngande. Lat och bekväm, det är vad jag är. | |
| ANDERStG | 2009-01-04 21:21 | |
![]() | Se andra versen... Yngve som är nio år knäpper på sin video i rutan syns en rymdraket på väg mot jupiter vem vet Han lever med i filmen, han tror att den är sann han tittar på en annan, och den är likadan De är videobullshit videobullshit videobullshit, shit, shit, shit Mamman som är tretti år tittar å' på video i rutan kommer Peyton Place med en massa vackra face Hon lever med i filmen, hon gillar romantik fast Peyton Place är råddig, så har den ej sitt lik Pappa som är femtitvå diggar också video han ser på kroppar tyst i smyg som inte har ett enda tyg Han lever med i filmen, och önskar han var ung då det fanns en massa flickor, bland vilka han var kung -Victor Hurmio och Fetknopparna | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:22 | |
![]() | Ja. Jag skulle nog trivas med det. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:22 | |
![]() | Lindah-Marie; tror att de flesta är lite så, om dety är ngn tröst. Alla jag känner i alla fall (förutom en person som tycker att samtliga pojkvänner är perfekta, ända tills hon på 5 minuter bestämmer sig för att göra slut). | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:22 | |
![]() | Äh, så farligt är det inte att spendera de flesta storhelger och de flesta vanliga helger själv. (Med undantag för julen, som firas med föräldrar och syskon.) Man vänjer sig efter ett tag, anpassar sig liksom till rådande klimat. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:24 | |
![]() | Men är det inte så att vi behöver drömma lite för att vara lyckliga - och när vi får det vi vill ha så upphör drömmen att vara dröm. och då behöver vi någonting nytt att drömma om....själv fick jag nästan betyg i dagdrömmeri i skolan, och var tvungen att omplaceras så långt bort från fönstret det gick. | |
| Jesper M | 2009-01-04 21:24 | |
![]() | nej, det är mysigt att ha en flickvän :). men du behöver väl absolut inte sitta hemma bara för att du är singel? så det är en dålig ursäkt för att sitta och ha tråkigt, som du verkar ha. eller? | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-04 21:27 | |
![]() | Tråden flyttas till Snack. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-04 21:28 | |
![]() | men om du bara sitter hemma,,ja hur ska du då kunna träffa ngn*s*du kommer inte vara singel för evigt ,det tror jag knappast=)de där fixar sej å nog till det bästa! | |