Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 19 541 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
-Butterfly- - Ej medlem längre | 2011-08-29 14:06 | |
![]() | Elcigg Med betas breda erfarenhet av det mesta så undrar jag vad ni har för erfarenhet av det? | |
Tinna | 2011-08-29 14:18 | |
![]() | Nepp, inte testat.. Tycker det verkar dyrt och krångligt med alla tillbehör.. Men säkert en bra grej om man kommer in i det.. :) | |
nippertippan | 2011-08-29 14:44 | |
![]() | El-cigaretter? Vad är det för nåt? har du nån länk? | |
-Butterfly- - Ej medlem längre | 2011-08-29 14:48 | |
![]() | www.elcigg.se | |
AndoKongo | 2011-08-29 14:49 | |
![]() | elcigg kan du tända utan tändare XD :P bara stoppa i munnen o blåsa så tänds den automatiskt o röken som man blåser ut är vattenånga som dunstar upp i luften och är helt ofarlig för alla i omgivningen :P personen som röker elcigg får ju nikotinet i sig utan att då drabba andra på stan :) | |
AndoKongo | 2011-08-29 14:51 | |
![]() | www.youtube.com/watc...r3 Y_Kq2HzE instruktionsvideo | |
nippertippan | 2011-08-29 14:52 | |
![]() | Cigaretter är dyra som dom är just nu, så sånt skulle jag inte prova. | |
-Butterfly- - Ej medlem längre | 2011-08-29 14:54 | |
![]() | AndoKongo: ja, det är ungefär det jag vet... :) Undrar om det blir billigare som det sägs? Att det måste bli hälsosammare verkar det ju som också...man slipper ju att få i sej tjära och kolmonoxid och framförallt så drabbas ingen annan. | |
Lurifixxxan | 2011-08-29 14:54 | |
![]() | shop.oddwolf.se/ | |
nippertippan | 2011-08-29 14:55 | |
![]() | Då kan man ju lika gärna satsa pengar på nikotinplåster som också kostar skjortan och sluta röka. | |
nippertippan | 2011-08-29 14:56 | |
![]() | Tror det där bara är en liten leksak för dom som inte röker. | |
AndoKongo | 2011-08-29 15:01 | |
![]() | jag nyttjar inte nikotin men en snubbe som satt brevid mig försökte sälja lite elcigg till mig eftersom han själv använder ciggen och visade hur den fungerade osv :P ganska imponerande eftersom jag inte sett eller hört talas om dom innan :P men som sagt! en hälsosam sak som inte luktar illa :) så man slipper störa sig på den typen av rökare :P | |
AndoKongo | 2011-08-29 15:02 | |
![]() | glömde berätta att vi satt på ett café | |
nettan23 | 2011-08-29 15:16 | |
![]() | dyrt krångligt onödigt, enklare att sluta... | |
Xtrata | 2011-08-29 15:26 | |
![]() | Nippertippan - e-cigaretterna är ju fantastiskt mycket billigare än tobakscigaretter! Det funkar skitbra tycker jag, visst, är man total nikotinsucker så får man komplettera med nikotintuggummi eller plåster, men för mig funkar det utmärkt. För mig har det alltid slutat med att jag gått tillbaka till tobaksciggen fast jag tuggat nikotintuggummi och varit duktig i dagar och veckor. Varför? Jo, för jag är vanemänniska. Jag VILL röka, det sitter i fingrarna, måste hålla i något och e-cigaretterna kan jag röka var som helst, hemma, på jobbet, på restaurang och till och med på flygplan. Skaffade mina e-cigg för fyra veckor sen nu och jag har bara fuskat ett par tre gånger när jag varit utan smakpatron eller batteritorsk. Det är rekord för mig i alla fall. | |
Eriksson123 - Ej medlem längre | 2011-08-29 15:58 | |
![]() | Jag testade det. För det första är det väldigt svårt att dra in "röken". Man måste verkligen kämpa med sina fina starka rökarlungor om det ska bli någon rök över huvudtaget. Inte alls samma känsla som en riktig cigarett. Men som Xtrata säger ovan så är det super bra för vanan att hålla i något! Och vem vill inte ta upp en cigg på restaurangen efter maten eller på ett flygplan?! Men sånt här är nog alltid en smaksak! | |
Xtrata | 2011-08-29 16:14 | |
![]() | Hehehe, ja, det är högre motstånd i en e-cigarett, men det är framför allt i början när det är nya smakpatroner. Efter några bloss så blir det klart mycket bättre och lättare. Jag köpte hårda smakpatroner först men bytte till mjuka sen och det är mindre motstånd i dom. Synd bara att man inte kan använda samma batterier till hård och mjuka, men nu b landar jag friskt (har båda med mig). En annan kul grej är ju alla som ska tillrättavisa en för att man "röker" på fel ställe. Ännu roligare att säga "nej, jag röker inte" och se hur dom försöker ta in detta. "Jag bara puffar vattenånga med smak!" :-) | |
blue_moon | 2011-08-29 16:31 | |
![]() | Synd att jag inte hann testa den innan jag slutade röka förra hösten. | |
krysopras | 2011-08-29 16:35 | |
![]() | Jag slutade röka för 3,5 år sedan. Bittert. | |
fiddelifedel | 2011-08-29 17:16 | |
![]() | Slutade röka för 5 år sen och tycker detta verkar mer som en ploj grej Men ändå så kan det vara bra för dem som ska sluta röka | |