Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 591 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hayabusa | 2008-04-23 22:49 | |
![]() | Vad är det pinsammaste du gjort på sista tiden ? Fan jag har alltså sålt min gamla dator till min svärfar och jag var helt 100 att jag hade raderat allt på den. Men tydligen inte, för igår fick jag reda på att han hade kollat igenom alla bilderna , vem skulle inte göra det ? ;) Det värsta är att det fanns ganska många väääldigt privata bilder på mig och sambon i alla möjliga vinklar o vrår. Faaaan hur ska jag kunna se honom i ögonen igen ??? Är det bara jag som är klantig eller finns det fler ? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:50 | |
![]() | *asg* Sorry men det var ngt klantigt. | |
| B-Jovi | 2008-04-23 22:50 | |
![]() | Han är nog stolt över vad han må ha lärt ut till sin son ! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:55 | |
![]() | nejjj vad pinsamt. Tänk om svärfar tror att du lämnade det där med flit.. usch vad taskig jag var nu =)) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:56 | |
![]() | *ASG* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:57 | |
![]() | Jag har iofs skickat nudepics till samtliga på kontaktlistan.. | |
| 7oni - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:57 | |
![]() | Vem bryr sig om 100 år :p | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:58 | |
![]() | också *ASG* | |
| Uffetuffe | 2008-04-23 23:01 | |
![]() | När jag gick in till min polare när vi gick i sexan och ertappade honom att skjuta satsen in i en salt i sol-ask....ehh...läget? | |
| 7oni - Ej medlem längre | 2008-04-23 23:09 | |
![]() | Jag blev utskrattad i en näst intill fullsatt kyrka. Har nog aldrig skrattats så mkt i den kyrkan som den gången. Det var under min konfirmation. Jag skulle läsa några klyschiga rader om några människoöden. Jag blev stum fram tills jag fick ur mig några svordomar. Gick med snabba steg till min plats och skämdes | |
| sakoline | 2008-04-23 23:20 | |
![]() | Min historia liknar din, hayabusa. Jag törs inte berätta helt och hållet - men tänk er en byrå som visst inte var helt tömd i samband med vår flytt. Min svärfar skulle bussigt nog tömma den åt oss, och jag glömde helt bort att vi hade visst kvar hel del undangömda speciella & kul leksaker däri... Hu, så hemskt jag tyckte det var, vågade knappt gå dit när jag försent insåg misstaget. Stackarn ska inte få behöva veta om sånt där... Jag rafsade snabbt ihop prylarna som plockats ur och la dem i första bästa förvar - ett örngott, och visste inte om jag skulle skratta eller inte. | |
| Absan | 2008-04-23 23:30 | |
![]() | I förra veckan gick jag stressad in i fel bil, sätter mig och försöker få in nyckeln samtidigt som jag svär eftersom jag inte fick ut pengar från bankomaten. När jag vänder mig mot min kompis i passagerarsätet har hon förvandlats till en skräckslagen tant som tittar på mig utan att våga säga något. Min bil stod bakom den jag klev in i, och i den sitter min kompis som tittar förvånat på när jag går in i bilen framför... :) | |
| Kronprinsen - Ej medlem längre | 2008-04-23 23:40 | |
![]() | hayabusa Hade jag varit i din svärsfars sits hade jag nog redan haft en death squad i närheten, hur kan du göra något så dumt, oförlåtligt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 23:41 | |
![]() | Absan: hihi | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-24 00:49 | |
![]() | En rätt kul grej hände min mamma när hon var ute på sin söndagsfärd inne i staden. Hon hade precis stannat till, när en för henne okänd ligist klev in på passagerarsidan och svor. Utan att säga något mer gick denne sedan ut ur bilen och försvann. Min mor grubblar än idag över vad han ville. | |
| Lind4h | 2008-04-24 02:53 | |
![]() | muhaaaaaaaaaaaaaaaahahaha hahahahahahahahahahahhaha hah... ehmm.. hm. | |
| MissT | 2008-04-24 09:48 | |
![]() | Min historia är ungefär likadan. Lät min syrras grabb so är 16 få min gamla mobiltelefon. Glömde också radera alla bilder och filmer som vi så fnurligt hade skapat när vi var på bushumör... Han har dock inte nämt något och jag låtsas sm det regnar när vi ses. Fan jag har väl förstört grabben för livet, se sin gamla moster i såna situationer :S | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-24 09:58 | |
![]() | I knew it. Snuskfotograferingen är väl spritt i Sverige ;) | |
| mantikoran | 2008-04-24 10:02 | |
![]() | Min man grabbade fel kasse i hallen på väg till gymmet o väl där vände han upp o ner på den i omklädningsrummet o ut trillade 15 barbiedockor m ombyten i stället för sportkläder. Samtalen tystnade omkring honom men han fann sig snabbt, flinade stort o sa - Va! Har inte ni era med er?!! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-24 10:10 | |
![]() | hahahahaha,,mantikoran!!! Faan va kul! | |