Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 633 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2012-09-14 22:04 | |
![]() | Röd och vit hockeydynamit!! | |
| Bitte - Administratör | 2012-09-15 21:01 | |
![]() | Nice med derbyseger mot Skeå Bitte | |
| mange boy | 2012-09-19 00:11 | |
![]() | Tror på final mellan Luleå och FBK! Men får nog hålla med miss JK, tråden blir ointressant när DU och dina järnkaminer tampas där de gör.... Men av trycket att döma på hovet idag, så lär de snart vara tillbaka... | |
| mistmaster | 2012-09-19 12:55 | |
![]() | tror på en repris av förra säsongens final, där "mitt" Brynäs kommer att ha en betydligt vingligare väg än Skellefteå till finalen. men väl där kommer de vinna galant medans Skellefteå faller sönder under favoritskapets tyngd. | |
| mistmaster | 2012-10-03 08:26 | |
![]() | eller så kommer Brynäs gå spikrakt till final, ledda av Honken. ;-P skönt med 3 nya poäng igår iaf, rackarns jämnt var det! | |
| Gunilla _ | 2012-10-03 19:53 | |
![]() | Första perioden i gårdagens TIK-SAIK-match var något av det bästa jag sett men sen gick visst all luft ur båda lagen och det blev pojkhockey på låg nivå i nästkommande tre. Skönt med två poäng till slut iaf. Pelle, Pelle, Pelle Hallin :p | |
| MrPoon | 2012-10-03 20:17 | |
![]() | Heja, heja! | |
| MrPoon | 2012-10-03 20:34 | |
![]() | Som man alltid kan argumentera för emn blir det inga rökare i klyket så är det svårt | |
| mistmaster | 2012-10-12 12:15 | |
![]() | trevlig match igår med ett ännu trevligare resultat. tre ny poäng till Brynäs! :-D är det så att tabellen kommer fortsätta se ut som den gör nu, eller kommer nått av bottenlagen vakna till? | |
| uffew | 2012-10-13 22:01 | |
![]() | Tabellen ser mycket bra ut. Rätt lag leder :D | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-10-14 22:33 | |
![]() | Såg bättre ut för en omgång sen :) | |
| iris16 | 2012-10-15 00:40 | |
![]() | frölunda :-) | |
| latas | 2012-10-17 17:34 | |
![]() | på topp igen!!! Brynäs!!!!! | |
| Bitte - Administratör | 2012-11-03 16:20 | |
![]() | I dag har vi sorg i Norrbotten och Luleå Hockey Vila i Frid Hans ”Nobbe” Norberg Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2013-03-19 07:15 | |
![]() | Slutspelet pågår och i går kväll så hade förra årets mästare spelat klart , nu är frågan vilka lag följer med till semifinals matcherna, Jag tror att Luleå klarar av att gå vidare mot Frölunda Bitte | |
| özzlung | 2013-03-19 08:07 | |
![]() | Tyvärr är det nog så bitte, men skelefteå vinner, hoppas jag, dom har varit bäst hela säsongen men Frölunda får gärna överraska. | |
| kiptanoi | 2013-03-22 03:35 | |
![]() | Min kompis är vild å galen på Facebook över Luleå vinsten.... Tyvärr så kommer han att få hänga läpp senare ändå.... För det laget som ligger mig varmt om hjärtat gick ju inte så oväntat vidare :) Väntar spänt på semin nu :) | |
| zinkpazza | 2013-03-22 06:23 | |
![]() | Med den goda assistansen från domarna som Luleå får så blir det knepigt för Frölunda. | |
| Bitte - Administratör | 2013-03-22 08:17 | |
![]() | Hoppas du såg och hörde vad domarna sa . ""– Han (Vikho) gör inget för att komma undan och det kanske han inte ska göra, men han är med ena benet inne i målgården. Domaren Sören Persson förklarade hur de såg på situationen efter matchen. – Målvakten är ju utanför målområdet och så länge inte han (Vikho) är inne i målområdet kan vi aldrig ta bort målet, även om hans skridsko följer med in i slutet, säger han i C More. Och på frågan om det inte kunde varit en interference svarade Persson: – Inte så länge du har en vit spelare (Bell) som är med och trycker i ryggen. Vi har kollat på den i omklädningsrummet och är överens om att den är helt okej."" Bitte | |
| MrRed | 2013-03-22 09:01 | |
![]() | Hm...fan vet om Luleå klarar av göteborgarna på lördag. De var onekligen jävligt bra i andra perioden i torsdags. Börjar faktiskt oroa mig en aning för Skellefteås möten med Linköping.Första egentliga motståndet för Holloway & Co. Vem vet, kanske synden straffar sig själv så klubben får igen för sparken av Forsberg. Som är den store vinnaren just nu. Vinner AIK guld borde han ha en medalj likaså. Förlust o ingen skugga över Forsberg. | |