Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade49
Mobilspel
Pågående20 538

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Imaginos - Ej medlem längre2007-06-01 20:50
Antal inlägg: 623

Så... varför tar ingen admin bort Kneverts inlägg?

vulcan2007-06-01 20:53
Antal inlägg: 7666

Därför att det håller sig inom det tillåtnas gränser. En smula provokativt men det riktade sig ju inte mot någon person utan mot en text med - såvitt jag begriper - anonym upphovsman.

Bindgalen - Ej medlem längre2007-06-01 21:23
Antal inlägg: 11

Jag tycker att Kneverts meningslösa och korkade inlägg kan tas bort. Det fyller ingen som helst funktion i denna tråd.

Birgerkung - Spelvärd2007-06-01 22:09
Antal inlägg: 2392

Det känns fel att ta bort inlägg bara för att de inte fyller en funktion. Dessutom skulle det inte bli mycket kvar =)

carinapk2007-06-01 22:27
Antal inlägg: 8

Hundens bön har knappast en hund skrivit....

Jag har en byracka och kan berätta att den inte alltid älskar mig.
Och inte jag den. Speciellt inte när han har knyckt fredagens köttbit som jag skulle ha........

Kia2007-06-01 22:40
Antal inlägg: 244

=) hunden kan knappast tagit köttbiten från kylskåpet eller ifrån frysen,utan att du lämnat den så att jycken kunde sno den,tillfället gör tjuven:).Hunden går efter doften o kan nog inte motstå en härlig köttbit,o vips så är den borta.
Min förre hund tog en hel stek för mig,hade ställt den på diskbänken för upptining o skulle ha den till middag för min mor.Gick o handla ,var väl borta en timme o under tiden hade jycken haft kalas o mor fick ingen stek när hon kom ,hon fick nöja sig med fiskpinnar istället.
Ingen ide att banna hunden efteråt för då förstår den inte varför den får bannor,men jag lärde mig att inte lämna nåt på diskbänken.

Bror Mu - Ej medlem längre2007-06-01 22:43
Antal inlägg: 921

Jamen herregud, dumhetens virus har spritt sig helt okontrollerat. Jag kan inte ens förmå mig att skriva nåt spydigt eller fyndigt, jag är mållös.

carinapk2007-06-01 22:49

Jag skulle aldrig ens höja rösten till min.

Jag älskar inte min byracka just nu. För jag är hungrig:) Men det får bli nudlar:) för min del..
Men den rackarn ska få nudlar imorgon....

Kia2007-06-01 22:56

Förstår dig =) ,men tror du jycken nöjer sig med nudlar imorgon?? =)=)

carinapk2007-06-01 23:05

Han kommer att nosa i skålen, sen kommer han att vrida på huvudet och titta på mig.
Sen kommer han att äta det. Vi har ätit mycket nudlar han och jag. Inte är det, det nyttigaste förståss....
Han har peppar peppar aldrig varit sjuk, han är fem år.
Jag tror förståss inte på torrfoder. Inte enbart!
Nä, tacka vet jag kyckling och ris.

Kia2007-06-01 23:20

Vad är det för sort du har? Min lilla Kia eller Kira som hon egentligen heter är en blandning mellan collie o siberian husky ,envis som synden på vissa saker,men ack så härlig.(på bilden). Det bästa hon vet är pannkakor med lite sylt på,inte nyttigt precis men........... lite gott får man väl unna sig...

carinapk2007-06-02 13:12

En Border Collie/sheltie
Väldigt livlig. Men härlig förståss.
Han är en trygg hund. Och en hund ska få vara hund! Det mår dom bäst av.

Går aldrig i koppel.
Men det betyder inte att jag gillar att vilken hund som helst går i koppel.
Har inte ägaren fostran sin hund så ska dom vara kopplade.

Brittson2007-06-03 00:31
Antal inlägg: 467

"Under tiden 1 mars - 20 augusti får därför inga hundar löpa lösa i skog och mark. Det bör tolkas som att hunden ska hållas i koppel."
www.allemansratten.s...sp ?id=1924

carinapk2007-06-03 07:10

Den regeln är bra, för jag gillar inte att ha andra lösspringande hundar där jag bor.

Och han är van att ha levande djur omkring sig. Han skulle inte skada någon. Inte ens dom små kycklingarna på gården. Han passar dom. Eller vallar.....dom får i alla fall inte lämna gårdsgränsen.

Hur är det med jakthundarna då? Undrar när det är tillåtet att jaga.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?