Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lindalopp | 2008-09-18 07:59 | |
![]() | Härliga ungar.. Ligger å myser med mina fyraåringar innan vi ska iväg till dagis , då sonen plötsligt utbrister.."Ha ha...men mamma du har ju mustasch under armbågen" ;o) | |
| ANDERStG | 2008-09-18 08:33 | |
![]() | Har ni tid att mysa på morgonen? Ska du inte lära dem nu en gång för alla att morgonen är stressig, stressig, stressig. :) | |
| Lindalopp | 2008-09-18 08:48 | |
![]() | ja när dom vaknar klockan sex..annars är det konstant stess...så den biten kan dom ;) | |
| Suds McDuff | 2008-09-18 08:51 | |
![]() | Haha:) Förresten, nån som såg på tv4 nyss? Det var en som vann 5 000 000 på triss! Ojojojoj | |
| Husa | 2008-09-18 10:11 | |
![]() | Det får mej att tänka på när min äldste var i 4-årsåldern och frågad vad man har bröst till... Jag svarade -Ja, men det vet ju du (för vi hade faktiskt haft den frågan uppe nån gång innan + att en kompis ganska nyligen fått barn) Mammor har ju mat i dom till bebisarna. -Jaaaaa, säger han då i en ton som lät så där väldigt självklar, -men annars är dom väl mest bara "till prydnad"? Underbara ungar! :) | |
| piidii | 2008-09-18 10:36 | |
![]() | frågade min snart 3-åriga dotter innan dagis i morse om hon ville ha en kram eller en puss. -En kjam, blev svaret. Nör hon fått den plirade hon med ögonen mot mig o sa -Och en puss! Man smälter ju som smör, eller hur? Bäst att passa på och ta tillfället i akt, snart är man väl bara dum o pinsam? | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-09-18 10:37 | |
![]() | Husa, om det hade varit en dotter kanske sista kommentaren lytt: "men annars är dom väl mest bara i vägen?" | |
| nystan1 | 2008-09-18 11:11 | |
![]() | Oh, en till tråd om skojsiga barn. Härligt! =P | |
| imw | 2008-09-18 13:16 | |
![]() | Var med min dotterdotter (5) på badhuset. I duschen: - Mormor, du har gäddhäng! - Nähä du, det där har vi pratat om förut och då var vi ju överens om att jag har skapliga muskler. Känn själv. - Javisst ja. Men farmor och morfar har gäddhäng. - Ja det har dom. Så är det tyst en lång stund tills hon plirar mot mig och säger - Men dubbelhaka har du i alla fall. | |
| Miss_jk | 2008-09-18 15:00 | |
![]() | I denna tråd kan man annars fortsätta, eller om du kanske rent av vill läsa fler roliga saker som barn sagt: www.betapet.se/forum...am p;page=0 Eller kanske i denna: www.betapet.se/forum...=- 0#610278 | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2008-09-18 15:04 | |
![]() | Låser den här tråden, så vi kan samla alla roliga saker på samma ställe :-) Så fortsätt gärna i de andra trådarna. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.