Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jesper M | 2008-10-18 23:43 | |
![]() | strålad pung mm Jag har nyligen köpt mig en laptop, och då blir det ibland att jag ligger i sängen med datorn på benen/magen.... ja över dicken helt enkelt. efter några timmars användande så blir det ganska varmt och jag inbillar mig att det känns lite konstigt (är lite av en hypokondriker, men ändå). är det någon som vet om en dator utsöndrar någon farlig strålning eller liknande otyg? kan tilläggas att jag kopplat in internetsladden, så wifi är iaf inte på. | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:45 | |
![]() | Värmestrålningen jör dej steril, men de jör ju inget... då behöver du inte va oroli XD | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:48 | |
![]() | Hold your horses fjortisen! Den höga värmen i sig är ju skadlig för de små busfröna i påsen. Det är INTE att rekommendera att sitta med laptopen på pungen någon längre tid, faktiskt. Jag vet att jag låter skämtsam (tack vare mina 3:50kronors öl, tack Pabst. Så nu är mina sponsorer nämnda!), men jag menar allvar: www.ghchealth.com/fo...t- 413.html | |
| tina_tiger - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:48 | |
![]() | Har hört att män som arbetar på varma ställen (i smedjor etc.) ofta bara får flickbebisar av någon anledning som jag inte minns nu. Det var väl något med att värmen slog ut killspermierna eller så tror jag. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:49 | |
![]() | Ah, nu såg jag att jag missförstod fjortisen. Hon har rätt i att du kan bli steril, men jag tycker hon har fel i att du inte skall oroa dig (för det?) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:52 | |
![]() | Sådana här trådar är som gjorda för oss nyktra hypokondriker. Nu kommer jag att tänka på det här resten av kvällen, och då har jag inte ens en laptop. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:53 | |
![]() | Nämen, värmen är ju inte bra för pungen så är det bara. Det skall vara kroppstemperatur plus (eller var det minus?) någon grad. | |
| Jesper M | 2008-10-18 23:54 | |
![]() | det är alltså värmen som är det stora problemet om jag förstår artikeln rätt. jag funderar lite på annan strålning också, man talar mkt om mobilstrålning osv, nu har jag ju ingen sändare i datorn (vad jag vet iaf). Men wifi lär väl stråla lite grand. kanske är dags att investera i någon slags fläkt? nån som redan har löst problemet? | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:54 | |
![]() | Ja me asså de e ju bara bra å va steril... då behöver man inte köpa en massa p-piller o sånt. :D | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:55 | |
![]() | Ha inte laptopen över pungen, så har du löst problemet! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:55 | |
![]() | Budalv, och inte ens pung. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:55 | |
![]() | Fjortisnet... nu svär jag kanske i kyrkan, men det är kvinnans uppgift att köpa p-pillret. Vi har så mycket annat att tänka på. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:56 | |
![]() | mommes, såna detaljer kan man inte ta hänsyn till när man ska pricka in åkommor. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:56 | |
![]() | JesperM, sitt aldrig på mobilen. | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:56 | |
![]() | Om du vill ha bebisar kan du käna på att investera i en kylplatta som man kan lägga i knät. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:56 | |
![]() | minus ska det vara inte för varmt ju haha rolig tråd ändå | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:56 | |
![]() | Budalv: Du har väl ingen pung heller? Man får vara rätt bra mycket hypokondriker om man som kvinna utan laptop oroar sig för att just en laptop ska ge värmeskador på pungen :) Jag tycker det är värt ngn slags pris tror jag. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:57 | |
![]() | haha | |
| Jesper M | 2008-10-19 00:00 | |
![]() | men man blir så förbannat stel i nacken om man har datorn bredvid sig, har testat. nu är bluetoothen aktiverad också... obehagligt | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-19 00:00 | |
![]() | Apan Bollo: Varför tror du mina vänner tröttnade på mig och lämnade mig här? | |