Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 263 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Annika13 | 2010-06-22 19:53 | |
![]() | "Kapten klänning" Nog är det skrämmande att man hemligstämplar utredningen om "kapten klännings" övergrepp. Då jag periodvis är lite paranoid till min läggning så undrar jag om det dök upp andra kända namn i utrednigen. Är det skälet till mörkläggningen? Vad tror och tycker ni? | |
| Skugga | 2010-06-22 20:00 | |
![]() | Länk? Utförligare beskrivning? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-22 20:01 | |
![]() | nej nej, sexualbrottsutredeningar hemligstämplas av hänsyn till offret/offren om den/dom begär det. din paranoida sida kan slappna av och gå vidare till andra konspirationer. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-06-22 20:01 | |
![]() | Känns som om den här tråden inte borde ligga under seriöst. Men en anledning är säkert att inte unna skvallerpressen en massa gottigott att skriva om. | |
| Mouche - Administratör | 2010-06-22 20:11 | |
![]() | ElectricEye har rätt. Tråden flyttas till Snack. | |
| Megaherz | 2010-06-22 20:17 | |
![]() | va? Kapten Klänning? | |
| niala22 | 2010-06-22 20:17 | |
![]() | hej mouche | |
| Lillstölla | 2010-06-22 20:34 | |
![]() | Fan när jag läste rubriken Kapten Klänning antog jag det hade med Robert Gustavsson att göra! Men som Ramsay sa, hemligstämplingen är ju av hänsyn till offren. | |
| bulll | 2010-06-22 20:42 | |
![]() | Men fyfan vad tragisk den här historien är! En feministisk förkämpe som visar sig ha utnyttjat och köpt småtjejer i värsta gangbang-träffarna. Jag känner mig lurad av karljäveln, samt känner så otroligt starkt för hans familj! | |
| yak55 - Ej medlem längre | 2010-06-22 21:07 | |
![]() | brukar väl ofta vara så när en del av offren är mycket unga. känns väl inte som något unikt just i detta fall. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-07-30 11:58 | |
![]() | Tycker domen är alldeles för låg. Sen måste jag bekänna en sak. En av lokalerna de använde sig av ligger i mitt hus. Ofta om nätterna så hade jag en massa tonårstjejer som grät o skrek utanför mitt fönster. Vet inte hur ofta jag stack ut huvudet o fräste åt dom att hålla käft. Trodde det var vanlig tonårsfylla med kärleksproblem som jag var tvungen att höra istf att kunna sova. Vi hade noll koll på vad som pågick i lokalen. Såg eller hörde aldrig folk som gick ut o in. Förutom tjejerna då. Ja, jag har dåligt samvete idag. Önskar jag kunde säga förlåt. | |
| Gautama | 2010-07-30 12:03 | |
![]() | Å tanten jag blev berörd av ditt inlägg. Så lite man vet vad som försigår runtomkring oss:-( På tal om att inte veta, när jag träffade min pojkvän så bodde han i bagarmossen. En dag när jag läste tidningen så såg jag hans hus på en bild. Det visade sig att det bedrevs en bordell i en av lägenheterna!! Vi märkte aldrig något av det. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-07-30 12:18 | |
![]() | Kan han skriva "hallick" i sitt cv? :) | |
| Nimaquee | 2010-07-30 12:55 | |
![]() | Sen hemlighölls misstankarna under perioden som han fortfarande var verksam som polischef också. Och det kan jag tänka mig beror på att man försökt eliminera de "största skadorna" för polisväsendet. | |
| Mouche - Administratör | 2010-07-30 13:23 | |
![]() | Jag stänger den här tråden och hänvisar till denna: "f.d länspolismästaren dömd". Den trådtiteln är mer korrekt/rättvisande. Mouche | |