Spelrum
Giraffen16
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade44
Mobilspel
Pågående21 627

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Brandonwalsh2005-10-02 08:50
Antal inlägg: 67

Nyfiken så det förslår
När jag läser igenom forumet så ser jag lite då och då att de som skrivit inlägget inte är medlemmar längre. Kanske är det bara inbillning, men tycks mig som att det händer allt oftare.
Så vad har då dessa olyckliga sällar gjort. Har de slutat självmant - varför man nu skulle vilja det? Har de helt sonika blivit utkastade?
Om inte någon av våra vårdnadshavare på forumet har ett bra svar så kanske ni andra kan få igång lite obekräftad ryktesspridning.
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2005-10-02 09:08
Antal inlägg: 2977

Roligare med konspirationstankar
 
Mike Tyson - Ej medlem längre2005-10-02 09:24
Antal inlägg: 23

Det är som i den tecknade serien Simpsons.
När lilla Lisa kommer med ett intelligent inlägg i klassrummet trycker fröken på knappen "Självständig tanke", varvid skolans rektor blir varskodd och omedelbart vidtar åtgärder.
 
Brandonwalsh2005-10-02 09:46
Antal inlägg: 67

Själv är jag hört rykten om att någon byggt ett program som styr över bokstavspåsen. Som tur är är vårdnadshavarna på jakt efter de misstänkta och slänger ut dem en efter en.
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2005-10-02 11:01
Antal inlägg: 2977

Jag hör allt högre rykten hela tiden att har man ett nick som börjar på R Q eller C och loggar in precis 12:59 (ett i ett) på valrossen. får man alltid börja...
 
Okej - Ej medlem längre2005-10-02 11:17
Antal inlägg: 4394

Om man får alla S i en match, alla L i en annan, alla U i en tredje, då ska man passa sig väldigt noga för att få alla T i en sista match, för då... ja, då blir det verkligen ens allra sista match här på beta. Då är det ingen återvändo, då är det S... L... U... T! Det måste ni väl ha hört? Annars vet ni det nu, så se upp! Och kom inte och säg att jag inte har varnat er, eller förresten, det lär ni inte kunna, då är ni ju redan ute ur leken, så att säga...
 
flinger2006-10-09 18:22
Antal inlägg: 1342

Jag har hört att om man går tre varv motsols och fem varv medsols runt datorn samtidigt som man rabblar alfabetet baklänges en torsdagsnatt vid fullmåne, naturligtvis kl 23.52, så kommer man aldrig mer behöva ha z kvar till slutet!
 
mamman - Ej medlem längre2006-10-09 18:27
Antal inlägg: 6379

Ja du Barndon! Jag kan då helt ärligt säga att jag inte har någon som helst makt över bokstavspåsen. Däremot tror jag att den lilla gubben inuti datorn är sur och tjusrig ibland. Då ska man passa sej annars får man bara "dåliga" bokstäver!

Har också hört att vissa vårdnadshavare kan börja försöka utpressa vissa "vanliga" människor och dessa måste då byta nick. Det blir helt enkelt så att vårdnadshavaren tar över kontot och nicket om man inte betalar en viss summa, skriver som vårdnadshavaren vill eller vad det nu är .... Då måste man skaffa nytt nick och ens gamla blir ett Ej medlem längre.... Det är nästan helt säkert!
 
Nerstu - Ej medlem längre2006-10-09 18:31
Antal inlägg: 332

Här har ni en som har ett par tidigare (avslutade) användare som kan synas i forum hehe. Ouck och Eureca :)
 
mamman - Ej medlem längre2006-10-09 18:33
Antal inlägg: 6379

Erkänn att min teori stämmer!!! Visst var det någon som försökte utpressa dej!!! ERKÄNN DÅ!!!
 
Arne Boll2006-10-09 18:37
Antal inlägg: 97

Ja, varför håller du på att byta nick hela tiden Nerstu? Själv tycker jag att övervakarna bara borde medge namnbyte om namnet är stötande.
 
Nerstu - Ej medlem längre2006-10-09 18:40
Antal inlägg: 332

Sant. Namnbyten är min drog :)

*Striktare regler för namnbyte //Johan och Arne.
 
tildus71 - Ej medlem längre2006-10-09 21:06
Antal inlägg: 1282

jag har hört att det inte alls handlar om borttagna medlemmar utan om spioner. De har kommit på hur man kan göra sig osynlig i ett spel för att veta vad som där läggs o sägs, sen lägger de samma ord själva om det är bra...
 
Mikkamel2006-10-10 11:55
Antal inlägg: 191

Jag har hört att du får sju års otur om du får bokstaven H i en match.
 
flinger2006-10-13 16:58
Antal inlägg: 1342

Fel, fel, fel! Någon sprider falska rykten, H har ingen betydelse det är K som är farligt.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?