Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 28 |
Mobilspel
Pågående | 18 735 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tinna | 2011-11-09 18:22 | |
![]() | Once you've seen it, you can't unsee it. Har ni nån gång sett en bild / video där ni önskar att ni aldrig sett den? För har ni väl sett den har den fastnat i hjärnan. "Once you've seen it, you can't unsee it." Tänkte att vi kunde posta såna bilder här. ;) (Men tänk på att följa Betapets regler ang vilka bilder ni postar!) Och att klicka på länkarna här i tråden sker på egen risk. Tänk på vad tråden heter.. ;) Jag bidrar med ett klipp från LMFAOs video "Sexy and I know it". media.tumblr.com/tum...qd 1u9h.gif | |
Pseudonymf | 2011-11-09 18:27 | |
![]() | What what - Samwell. www.youtube.com/watc...bG kxcY7YFU Jag har fortfarande inte hämtat mig. Och jag är ju inte alls pryd ^^ | |
Incidental - Ej medlem längre | 2011-11-09 18:52 | |
![]() | Höhö | |
rajden | 2011-11-09 18:55 | |
![]() | Bara kolla på fotot här till vänster=) | |
lillahallon - Ej medlem längre | 2011-11-09 19:05 | |
![]() | Hela dokumentären om Utöja, sånt sätter sig riktigt hårt. Och ändå ville jag se den, jag ville försöka förstå vad alla pratade om när jag kom hem från Spanien och alla var helt skärrade("Utöja en liten ö i havet" ?) | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-11-09 22:34 | |
![]() | Såg en film där det var tre öststatskillar som slängde ner en hund från en bro samtidigt som de verkade tycka att det var underhållande. Sen såg och hörde man hunden där när nere gråta över att den troligen bröt alla fyra benen. Den filmen kommer att hemsöka mig för alltid. | |
slånbär | 2011-11-09 22:45 | |
![]() | Usch Hood-nu gav du mig en bild att få ångest av också!! Elak Hood :-( (skoja bara) jag tänkte att jag ska inte titta på en enda bild men det hjälpte ju inte när du gav en sån beskrivning av händelsen.....suck..... | |
vindsus86 | 2011-11-09 23:04 | |
![]() | Denna bilden vet jag inte vad för sida den ligger på och jag vill inte veta heller, men jag "ångrar" fortfarande att jag råkade se en bild på en av hopparna från World trade center. Efter landning. | |
MissVe | 2011-11-09 23:09 | |
![]() | Jag ångrar att jag såg SEVEN... | |
poornie | 2011-11-09 23:09 | |
![]() | Såg en gång en dokumentär på någon hemsida, det handlade om folk som ville stoppa misshandel mot djur. Mitt i allt ser man blod överallt och hur kossor skrikandes hänger i taket medan en man står och skär upp hela magarna på dom. Det värsta i hela mitt liv! | |
Lill-IT | 2011-11-09 23:09 | |
![]() | Den här bilden var det någon här på beta som länkade till för ett bra tag sen. Jag har glömt vem.. och i vilket sammanhang. Men bilden av det svältande, döende barnet och gamen kan jag aldrig glömma: farm5.static.flickr....05 521f.jpg Älskade Lennart Nilsons fina bilder... tills jag fick veta att det var ABORTERADE foster på de flesta bilderna.. 4.bp.blogspot.com/-S...60 0/08.jpg angeliitaa.blogg.se/...36 9683.jpg | |
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-09 23:13 | |
![]() | det är väl bara att gå in på rotten.com om man vill ha en överdos av dylika bilder | |
apbur | 2011-11-09 23:13 | |
![]() | www.youtube.com/watc...tk Y7VV9jkg | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-11-09 23:14 | |
![]() | Såg ett foto på en person som blivit träffad i magen av något väldigt uppfläkande vapen. Hängde över ett staket. | |
le-lou | 2011-11-09 23:21 | |
![]() | En bild som en medlem som sedan åkte ut med huvudet före ...postade. Det var det vidrigaste jag nånsin sett, och jag tänker inte ens förklara vad det var. | |
zenlinpen | 2011-11-09 23:21 | |
![]() | Jag önskar att jag aldrig börjat titta på American Horror Story. För varje avsnitt så sitter jag där och skrämmer upp mig själv än lite mer. Jag borde sluta titta, men det är ju alla dessa frågor som måste få ett svar... För mitt lättskrämda sinne så hoppas jag på nedläggning innan säsong 1 är slut, men med min otur så blir det väl 3 säsonger och en långfilm. | |
vindsus86 | 2011-11-09 23:43 | |
![]() | En del av dokumentären "Executions" önskar jag att jag aldrig sett också. En man har fått någon skylt hängd runt halsen och så skall han avrättas med gevär eller något sådant. Och han blir skjuten och skjuten på, men dör inte utan fortsätter förolämpa människorna som skjuter på honom. Han blir skjuten i ansiktet så käken kollapsar totalt, men fortsätter vråla åt dem. Det tyckte jag var fruktansvärt. | |
slånbär | 2011-11-10 07:55 | |
![]() | Lelou - Jag tror jag vet vilken bild du menar-vidrig var den!! | |
Pocaloca | 2011-11-10 08:30 | |
![]() | Som det brottsoffer jag varit i mitt liv (tyvärr flertal ggr), så finns det många filmklipp jag gärna väljer bort....det går ju som sagt inte att sudda ut | |
grönöga - Ej medlem längre | 2011-11-10 11:17 | |
![]() | Såg en "dokumentär".. el en snutt av en film där man visade hur hundar i vissa länder flåddes levande varefter dom slängdes på en hög som var full av tidigare under dagen flådda hunadar(uppenbarligen då flertalet av dom fortfarande levde). Som ett stort berg av blodigt kött fyllt av plågade ögon. Jag glömmer det aldrig! | |