Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 697 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Abbeba - Ej medlem längre | 2011-12-04 15:35 | |
![]() | Advokatsamfundets generalsekreterare Ann Ramberg sitter nu på pottkanten efter sin vänskapskorruption med knugen! Gillar normalt inte Aftonbladets sensationsskriverier - men i dag satt det som en smäck! | |
| Stickig - Ej medlem längre | 2011-12-04 16:05 | |
![]() | Det där var ju igång förut också och då klarade hon sig. Är det henne som person och då endast detta du vill diskutera, eller advokatsamfundet som sådant? Jag är lite anti advokatsamfundet över huvud taget. Tycker det finns exempel på där advokater brustit väldigt mycket men ändå klarat sig väldigt bra sedan. Det där att advokaterna inte får ljuga inför Advokatsamfundet är ju lite lustigt. Att man därifrån är så naiv att man tror att det är tillräckligt för att avgöra om någon advokat gjort eller inte gjort det som påstås. Med tanke på vad en advokat tjänar och vilken prestigeförlust det måste vara att bli utesluten etc så tror då jag att de slirar på sanningen i sådana situationer. Precis som jag tror de flesta av oss skulle göra om det gällde jobbet. Ett exempel är detta där Anne Ramberg uttalar sig: sverigesradio.se/sid...el =4734339 Jag hoppas att advokaten är sanningenlig. För läs hans uttalande här: ttela.se/start/troll...-i -ratten- Om man stoppar i sig en mängd okända mediciner och uppträder som berusad i en förhandling så är det illa nog. Oavsett om man varit onykter eller påverkad av något. Till detta tillkommer att han alltså körde bil från Trollhättan till Falun. Och oavsett om han var onykter eller inte så beter man sig inte så som advokat i en rättssal. www.dt.se/brottsplat...-r attegang Läs också advokatens svar på sista frågan här: www.dt.se/brottsplat...-o m-detta- www.dt.se/brottsplat...e- marklig- | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-12-04 16:12 | |
![]() | Abbeda, du får var lite mer tydlig i det du vill att vi ska diskutera. Annars blir tråden helt meningslös. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-12-04 17:57 | |
![]() | anne ramberg är het. vilken kvinna! | |