Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 527

Forumkategorier

Användare Inlägg  
odin - Administratör2006-08-17 10:27
Antal inlägg: 7442

Intressant statistiks fenomen :)
Antal rullningar stämmer väl överens med antal matcher som liras per dag,
kanske inte helt oväntat men jag blev iaf lite förvånad och tyckte det var coolt :P

www.betapet.com/inde...bi ngostats
www.betapet.com/inde...mo nthstats
 
illiterate - Ej medlem längre2006-08-17 12:37
Antal inlägg: 6521

Hehe, det är väl inte direkt oväntat med tanke på att man inte kan rulla oftare än man kan spela matcher, och i genomsnitt rullar man väl kanske upp till 1 gång per match... :)
 
tildus71 - Ej medlem längre2006-08-17 15:22
Antal inlägg: 1282

nja fast jag tycker det är så att vissa kvällar rullar man jämt andra inte alls...och vissa matcher får man tom två så det är rätt otroligt att det stämmer ändå för formkurvan borde ju visas där med. oavsett om rullarna bara kommer rullandes eller står till så att säga. så kul diagram:)
 
Birgerkung - Spelvärd2006-08-17 21:15
Antal inlägg: 2392

En kurva över antal rullningar per match vore kanske mer intressant, så man ser om vi blir bättre på att rulla med tiden. Fast då är ju en månad lite kort tid för att utläsa några förändringar. Vore roligare att se kurvor för hela tiden sen sajten startade.
 
DanneMann2006-08-18 01:15
Antal inlägg: 88

Nu måste jag ta bort en av de fem stjärnorna under idolporträttet. Odin särskriver. Et tu, Brute.
 
cavik - Ej medlem längre2006-08-18 11:10
Antal inlägg: 93

är det bara jag eller är det nåt fel på dehär länkarna..? är de kvar överhuvudtaget? jag kan iaf inte så nåt av det intressanta!! inte har jag fått upp topplistorna heller. hallå..?
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?