Spelrum
Giraffen11
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade17
Mobilspel
Pågående19 300

Forumkategorier

Användare Inlägg  
odin - Administratör2012-01-20 22:36
Antal inlägg: 7442

Ny Betapet-app - hjälp oss att testa!
Vi på Betapet har de senaste månaderna utvecklat en ny app.

Nu skulle vi vilja ha hjälp av er att testa denna inför lanseringen. Appen fungerar för tillfället enbart på Android 2.2 och uppåt.

Det vi främst vill ha hjälp med är att hitta buggar, felaktigheter eller saker som är svåra att förstå.

Om appen kraschar ("Forced close") så är vi extremt tacksamma om ni använder verktyget "Log collector" direkt efteråt och mejlar loggen till sales@betapet.com.
market.android.com/d...ct or&hl=sv

FAQ

Q: Kommer den till iPhone också?
A: Ja inom ett par veckor kommer den finnas tillgänglig för Iphone.
Q: Vad behöver jag för Android-telefon?
A: Du behöver en Android-telefon med mjukvaruversion 2.2 ("Froyo") och uppåt. Du kan kolla vilken version du har i Inställningar->Om telefonen->Android-ver sion. Sony Ericsson X10 & X10 Mini fungerar tyvärr inte.
Q: Jag har skapat en match mot en person i län X men spelet startar inte!
A: Eftersom appen enbart testas här i Betapet-forumet så är användarantalet begränsat. Det kanske inte alltid finns någon tillgänglig att spela emot. Om ett nytt spel startas så blir du notifierad om detta.
Q: Kan man spela på tid, som i spelrummen på sajten?
A: Nej, tidsvarianten är problematisk på en mobil enhet. Vi arbetar dock på en Betapet-app för tablets där man kan spela på tid i t ex spelrummet Giraffen.
Q: Jag fick X poäng på ett ord, men borde fått Y.
A: Kontrollera bonusrutorna noggrant nästa gång du lägger ett ord för att vara säker på att poängen blir fel. Och blir det fel även då rapportera till oss vilka ord du lade, vilka ord och bonusrutor som fanns innan och vem du spelade emot.
Q: Appen har reklam. Det gillar jag inte!
A: Vi måste tyvärr ha reklam för att kunna erbjuda en stabil miljö att spela Betapet i. Appen kommer kunna köpas utan reklam när den finns på Android Market.
Q: Appen liknar en annan känd app!
A: Giraffen var först med allt... ;)

Du installerar appen enkelt genom att söka efter "Betapet" i Android Market.

Länk till appen på Android Market:
market.android.com/d...fr ee&hl=sv

QR-kod ifall man vill scanna in appen med hjälp av t ex Barcode Scanner:
qrcode.kaywa.com/img...le .se.free

Tack för hjälpen!

/ Giraffen & Betapet-teamet

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?