Spelrum
Giraffen56
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
48
Inloggade107
Mobilspel
Pågående22 047

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tildus71 - Ej medlem längre2006-08-28 20:56
Antal inlägg: 1282

tjäääärlek via nätet
kan det funka? vilka såna dära kärlekschattar är seriösa och finns det nån hemsida för oss som är över trettio som rekomenderas? och -kanske framförallt- hur gör man för att finna den rätta på nätet?
 
Nemi2006-08-28 20:59
Antal inlägg: 5952

Jag hittade min älskling på nätet, via en dc-chat. :)
Hur man gör? Tja,man har röta och hittar personen typ :)
 
nina73 - Ej medlem längre2006-08-28 20:59
Antal inlägg: 2694

klart att det funkar =).... har hört många som träffats , blivit sambos , barn osv .. på det viset.... tror att många ggr, kan det va bra med nätdejting.. du (om dom är ärliga) lär ju känna en människa rätt bra innan ...............men man ska nog inte ha så höga krav o förväntningar, blir så lätt fel då ....
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2006-08-28 21:01
Antal inlägg: 2977

hittade min via en chat
 
Spyan2006-08-28 21:13
Antal inlägg: 673

var det inte några som "träffades i krokodilen"?
 
Scandal - Ej medlem längre2006-08-28 21:14
Antal inlägg: 620

NOPE.
 
Scandal - Ej medlem längre2006-08-28 21:24
Antal inlägg: 620

Eller klart det funkar! :) Fast var försiktig. VÄLDIGT försiktig. De flesta är modigare på nätet än IRL. Har fått uppleva själv ett antal ggr. Annars tror jag att våran lilla beta är ett bra hak att nätdejta på, då har man iaf ett gemensamt intresse att bygga relationen på. När du nätdejtar - var ej för på. Ta god tid på dig att lära känna mannen ifråga. Lägg dock inte ut hela dig. Det ska finans plats för spänning. Spänning är det viktigaste i ett förhållande. Jupp.
 
bernst2006-08-28 21:31
Antal inlägg: 69

´Här den som Spyan menade. Vi träffades i Krokodilen!
2005-12-06 14:27:00


"Hej betapetansvariga! Nu ska ni få höra vad er sajt och betapetspelandet kan ställa till med! För ett år sedan började vi spela mot varandra här på Betapet, ”Kpt Krok” (man, Stockholm) och ”alternativ” (kvinna, Malmö). Det var kul. Vi spelade varenda kväll och chattade mer och mer. Sen blev det mail, och sms, och telefonsamtal och slutligen irl. På den vägen är det. Ni har säkert inte haft nån aning om hur mycket ni har ökat omsättningen hos SJ och Malmö Aviation?

Det är roligt att ha träffats på ett annorlunda sätt. Det är inte vem som helst som kan säga "Vi träffades i Krokodilen!".

Vi hade aldrig träffats om vi inte hade mötts på det här underliga sättet. Och redan från början visste vi att vi hade hittat någon som delade samma passion för ord och ordlekar. Det hade vi ju grundligt kunnat testa ut i spelandet. Så vi är oerhört glada och tacksamma över er sajt som förde oss samman. Därför vill vi skicka en bukett elektroniska rosor till er som har gjort Betapet."


 
Nemi2006-08-28 21:47
Antal inlägg: 5952

naaw :) Blir lika glad varje gång jag läser det.


letade efter det inlägget. Tack för att du hittade det bernst.
 
vinhaggan - Ej medlem längre2006-08-28 22:12
Antal inlägg: 201

Både min far och bror har träffat deras respektive via nätet. Jag tror, men är inte helt säker, att det var via lunarstorm (bror) och match.com eller nåt liknande (far). Låter kanske otroligt men för dom fungerar det jättebra!
 
coke1002006-08-28 23:28
Antal inlägg: 147

Träffade min raring på Spray date för drygt fyra månader sen.

Jag började där efter påtryckningar härifrån. =) Faktiskt det är sant...

Ångrar inte en sekund att jag la upp en presentation...
 
nina73 - Ej medlem längre2006-08-29 05:49
Antal inlägg: 2694

härligt coke, håller det i sig än.. bara att gratuelra Jätte mycket =) =)


 
Galna Fåret - Ej medlem längre2006-08-29 07:13
Antal inlägg: 42

Det bör inte vara några större problem

www.ryska-kvinnor.ru...fr ee.shtml
 
Cardamom - Ej medlem längre2006-08-29 08:35
Antal inlägg: 60

Ryska män då? Eller kanske latinolovers?
 
Huzan2006-08-29 10:27
Antal inlägg: 1920

ja träffa min på nätet... helgon.net
snart ett år senare e vi fan kärare än någonsin!!!
det funkar!!! tjohoooo!!
 
Scandal - Ej medlem längre2006-08-29 11:36
Antal inlägg: 620

Cardamom: du vill INTE ha ryska män. Tro mig! De är oftast jättesmarta men också jättelata. Latinolovers brukar inte hänga på nätet. De dansar oftast salsa på nån svettig latinoclub :D
 
Högerkristen - Ej medlem längre2006-08-29 13:53
Antal inlägg: 16

Att söka kärlek på nätet är en styggelse som enbart leder till snusk och utomäktenskapligt sex. Internet är och kommer alltid att vara ett alltför lätt och syndig sätt att få kontakt med människor av det motsatta könet. Vad hände med att träffas vid kyrkkaffe eller kristna studiecdirklar? Jag anser att man ska träffas minst ett halvår(under strikt översyn av föräldrar eller annat lämpligt förkläde) innan man ens kan överväga att ens hålla varandra i handen, och vad gäller offentligt uppvisande av ömhet behöver jag inte skriva er på näsan var jag står. Gören bot och lev i celibat, syndare!!
 
--NIKe--2006-08-29 14:32
Antal inlägg: 128

Jösses nu springer vargarna runt i fårakläder!!!

Nä...ville bara berätta att jag och min make träffades via nätet. Det var på den tiden då mindre än en procent av befolkningen hade internet. Så man kan säga att vi var pionjärer i nätdejting. We are still going strong med familj och allt.

Min väninna kan dock rekommendera match.com, även om hon inte fått napp ännu.
 
Mitzy2006-08-29 16:11
Antal inlägg: 221

NIKe,
Vad kul att läsa!! Jag och min make träffades på nätet för en massa år sedan nu och vi har snart varit gifta i 9 år! Så vi räknar oss lite som pionjärer också.
 
Nemi2006-08-29 17:37
Antal inlägg: 5952

Häftigt :)

Congrats alla ni :)
 
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?