Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade63
Mobilspel
Pågående20 865

Forumkategorier

Användare Inlägg  
aftina2006-08-29 22:30
Antal inlägg: 243

Idol 2006
Nu har det dragit igång igen....Faaan va jag garvar....Kan man på allvar sjunga sååå illa o tro att man e bra...Men jag garvar o håller för öronen o gömmer mig bakom en kudde.....Humor..??!!
 
Lyle2006-08-29 22:35
Antal inlägg: 853

Jag tycker idol är så fruktansvärt dåligt och sorgligt, just för de anledningarna du säger.

Att se människor sågas på det viset är oacceptabelt.
 
ordsnok - Ej medlem längre2006-08-29 22:41
Antal inlägg: 788


Jag blir mest förvånad över att dom som ställer upp inte har vänner
som talar om för dem att de inte kan sjunga, och besparar dem lite
lidande...
 
HumbleBug2006-08-29 22:57
Antal inlägg: 1836

Wooltoon: Är det oacceptabelt att folk sågas på det viset eller är det oacceptabelt att man ser på människor som sågas på det viset?

Tycker man får välja helt och hållet vad man tittar på. Och dessutom - de som kommer till IDOL har alla sett TV-programmet. Går man in i elden utan vare sig vett eller lämplig skyddsdräkt så får man faktiskt skylla sig själv.

Ordsnok: precis . . .:-)
 
Spyan2006-08-29 23:05
Antal inlägg: 673

helt enig med ordsnok och HumbleBug!
 
nina73 - Ej medlem längre2006-08-30 05:48
Antal inlägg: 2694

Hahaha... jag tycker att det är underhållande att kolla på Idol--- och håller med ordsnok.... ibland kan man ju nästan tro att dom får betalt, för att ställa upp.. Det är ju bara bra att dom visar dom värdelösa också, annars har de inte varit så kul att titta på .
 
Ouck - Ej medlem längre2006-08-30 12:30
Antal inlägg: 1332

Woltoon: Skitsnack, det är bland det mest underhållande man kan göra, se på då totalt värdelösa, men seriösa, 19-åringar kommer in och blir sågade.
Jag kan inte annat än tycka det är kul att se folk som tror att dom sjunger bra när de verkligen INTE gör det :)
 
Angus2006-08-30 12:37
Antal inlägg: 380

Fyra fascister med fritt spelutrymme under bästa sändningstid...
Härligt!
 
Pappa Johan - Ej medlem längre2006-08-30 13:43
Antal inlägg: 12

Suck. Ej kul, sorgligt. Programmet bordes förbjudas och Peter swartling borde dö.

HumbleBug> Både och...
 
Lyle2006-08-30 13:45
Antal inlägg: 853

Fytusan vad jag hatar programmet. Så otroligt meningslöst och hjärndött.
 
HumbleBug2006-08-30 15:17
Antal inlägg: 1836

Woltoon: se inte på programmet då. Det har redan gått ett par säsonger men du tittar fortfarande på det???
 
solidaritet - Ej medlem längre2006-08-30 15:21
Antal inlägg: 41

Woltoon: Är det fel att det skapas ett program för ungdomar som vill göra det dom brinner för? I detta fallet att sjunga? Sedan kan man ju diskutera hur utgallringen går till när dom går på auditions osv. För övrigt så tycker jag detta är ett fantastiskt program!
Sak vi sedan prata om meningslösa och hjärndöda program kan du väl ratta i kanal 5 och big brother.
 
HumbleBug2006-08-30 16:43
Antal inlägg: 1836

Big brother är väl alldeles utmärkt! Det skapar ju nästa generations partiledare.
 
ordsnok - Ej medlem längre2006-08-30 16:48
Antal inlägg: 788


*asg åt Humblebug
 
Ouck - Ej medlem längre2006-08-30 17:28
Antal inlägg: 1332

Solidaritet: Det absolut bästa jag någonsin sett skrivet! Vad som är extra kul är att jag råkar veta att just Woltoon följer Big Brother :)
Så Woltoon: Big Brother är hjärndött, Idol skapar en framtid som popartist åt ett fåtal männsikor. Och avslutar inte så musikaliskt begåvades försök att bli det.
 
Lyle2006-08-30 17:41
Antal inlägg: 853

Idol är så fruktansvärt omoraliskt, eftersom de helt och hållet sågar itu folk på mitten och bryter deras ambitioner till max. Det är hemskt att se vissa bli förskyllda på det sättet när dom bara gör det dom tycker om.
 
Lyle2006-08-30 17:48
Antal inlägg: 853

Att njuta när man ser andra människor bli förkrossade anser jag helt fel. Vem gör inte det om jag får fråga? Sedan om det är underhållningsvärde spelar absolut ingen som helst roll. Det finns andra roliga saker.
 
Ouck - Ej medlem längre2006-08-30 17:50
Antal inlägg: 1332

Men vafan. Det är värre att låta folk som, hrrm, inte sjunger sådär klockrent gå runt och tro det. Dessutom är det TV, och Idol har nu gått i två år - det är väl ingen nyhet att dom är "taskiga"?
 
solidaritet - Ej medlem längre2006-08-30 17:54
Antal inlägg: 41

Som sagt så har alla gått in till den uttagningen helt frivilligt. Det är ingen som har tvingat dom. När sedan dom som inte kan sjunga eller ta en enda ton får höra att dom är riktigt dåliga så är det bara bra, dom behöver tas ner på jorden och få lite självinsikt.
Idoljurryn tar vidare dom som dom anser har vad som krävs för att bli nästan Idol med allt vad det innehåller. Det är ju vad det hela går ut på.
Så att såga dom som inte har något där att göra är inget fel, ta det och satsa på något annat.
Sedan ska du veta att det är många som går dit och Vet att dom inte kan sjunga och vill bara göra sig till för att vara "roliga". Finns många exempel på det.
Det finns ju för all del många som drömmer om att bli en popstjärna och sedan blir totalsågade och bryter ihop. Finns mycket att diskutera om det. Men som sagt så ger sig alla in i leken och måste kunna ta både ris och ros.

Det verkar för övrigt som om Woltoon är väldigt insatt i programmet, du som sitter här och rackar ner på det så.
 
DanneMann2006-08-30 17:56
Antal inlägg: 88

Verkar som om många här ser på ett tv-program de inte gillar. Vad är problemet? Byt kanal eller stäng av dumburken.
Som att titta på barnprogrammen och gnälla över att det är barnsligt innehåll.
 
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?