Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade25
Mobilspel
Pågående21 707

Forumkategorier

Användare Inlägg  
DanneMann2006-08-30 02:46
Antal inlägg: 88

Arne bryter Umeå-dominansen
Arne - bra jobbat!
 
Pastor Green - Ej medlem längre2006-08-30 10:39
Antal inlägg: 192

Heter han egentligen inte Filip?
 
noRnoS2006-09-01 21:51
Antal inlägg: 188

Tror att det är mer avancerat än så Pastor Green. Antrax2k verkar ha gått i samma skola som Arne.
 
Johnny_R - Ej medlem längre2006-09-01 23:03
Antal inlägg: 170

Tycker att denna "bli-bäst-världen-över-en -natt"-trenden är lika fascinernade som ett par träskor.

Måste vara vattnet där dessa raketer bor som gör dom så förbannat duktiga!
 
DanneMann2006-09-02 05:19
Antal inlägg: 88

Jag har inte den blekaste aning om vad ni andra pratar om. Jag pratar om "Arne", även känd som "zooman" här på Betapet. Tillika han/hon som petat ner Umeå-maffian från förstaplatsen på Poängligan.
 
noRnoS2006-09-02 21:47
Antal inlägg: 188

Ja, du DanneMann du verkar inte vara alltför allmännbildad hur det funkar med hjälpmedel inom Betapet-världen. Eller tillhör du denna skara också som utnyttjar dessa. Om jag varit övervakare skulle en hel bunt i översta skiktet i topplistan ryka direkt (nämner inga namn, det finns ärliga spelare där uppe också).
 
Jo-na-tan - Ej medlem längre2006-09-02 22:35
Antal inlägg: 1955

Problemet är att det inte går att bevisa något, men är det alltför uppenbart så.. det är under utredning
 
Johnny_R - Ej medlem längre2006-09-03 03:00
Antal inlägg: 170

Det kan knappast bli mer uppenbart. Zooman's formkurva kan ju jämföras med Mount Everest..
 
Jo-na-tan - Ej medlem längre2006-09-03 03:19
Antal inlägg: 1955

Haha
 
DanneMann2006-09-03 05:34
Antal inlägg: 88

Det är för att slippa hjälpmedelsfolket som jag föredrar slumpat bräde. Där kan du rulla bäst du vill, för det är oftast inte där som poängen hämtas.
Bra exempel:
www.betapet.com/inde...id =6101880
OBS: jag har inte en aning om denna person fuskar, vill bara visa att anagramprogram och rullhjälpsprogram (eller helt enkelt bra på det utan hjälp) inte räcker till där.
På ett standardbräde är det en annan femma.
 
cavik - Ej medlem längre2006-09-03 10:29
Antal inlägg: 93

apropå exemplet ovan spelade jag en match där jag hittade en ganska enkel rullning under tiden som motståndaren tänkte på sitt drag och när hon hade gjort det låg det tänkta stället fortfarande öppet så det var bara att rada dit brickorna och rulla. ajdå, då blev jag anklagad för att använda hjälpmedel snabbare än man hinner tänka ordet vilket jag för min del fann väldigt suspekt: är man verkligen duktig så har man har man ju lite koll på vad som är rimligt. och hallå, hur kan man som driven scrabblare glömma att motståndaren alltid hinner tänka också under ens eget drag??
 
Johnny_R - Ej medlem längre2006-09-07 19:31
Antal inlägg: 170

Svulstigt värre, han verkar vara borttagen.
 
cavik - Ej medlem längre2006-09-08 22:29
Antal inlägg: 93

har det inte städats grundligt där i toppskiktet..?
 
Hagwall2006-09-08 22:55
Antal inlägg: 92

Zooman är faktiskt den enda person som jag spelat mot och fått känslan av att personen haft hjälpmedel. När man gång efter gång frågar om vad ord betyder och får svaret - vet inte... då blir man ju fundersam.

Men det är en lurig fråga!

Själv så blev jag idag anklagad för att använda mig av hjälpmedel. Hade PARTTT? och det låg AS på brädet när min måtståndare tänkte - fick ihop de grå till att lägga P(AS)TARäTT vilket jag var riktigt nöjd med. Därefter så kommer det en hel del fula anklagelser i vår spelchat vilket gör mig småsur. Det som värre är att personen i efterhand går ut i den publika chatten och helt sonika säger att jag fuskar... gör mig riktigt förbannad. Svårt att rentvå sig förutom att hänvisa till tävlingar IRL.

Tycker sålunda att policyn här - oskyldig till annat bevisats är bra!
 
leather-face - Ej medlem längre2006-09-09 00:09
Antal inlägg: 235

och nu är han bannad hurra!
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?