Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
5
Grisen
Böjningslistan
41
Inloggade73
Mobilspel
Pågående21 556

Forumkategorier

Användare Inlägg  
singla2006-09-07 12:00
Antal inlägg: 118

Sur nedkoppling!
Jag tycker konsekvenserna av att man blir nedkopplad är mkt tuffa. Man kan ju tappa sugen för mindre.
Jag hade äntligen för första gången kommit över 1700 och var jättelycklig.
Vad händer då? Jo, två ggr under 1 dygn blev jag nedkopplad och när jag tryckte ut mig för att gå in igen gick det inte. Jag vet inte inte vad som var felet, men varför kan inte betapet känna av det och på något sätt stoppa spelet. Problemet är ju att medans jag är ute fortsätter den andra spelaren att lägga ord efter ord efter ord och får helt oförtjänt en jättevinst!!! Det känns faktiskt surt att två hundra poäng som kan ta evigheter att lyckas plocka på sig ska man kunna tappa på två spel utan att ens ha gjort något själv. Hälsningar Singla
 
Johnny_R - Ej medlem längre2006-09-07 19:28
Antal inlägg: 170

Tycker inte du ska skylla på systemet, skyll på dig själv som gick på reklamannonsen: "Bredband för 2:-/månad". Lös grundproblemet istället, det är inte sidans fel.
 
odin - Administratör2006-09-07 19:29
Antal inlägg: 7442

Singla, man kan inte "känna skillnaden" på en ofrivillig och frivillig nedkoppling.
 
västgöten - Ej medlem längre2006-09-07 19:34
Antal inlägg: 1135

måste hålla med johnny där! om du blir nerkopplad är betapet det absolut sista du skall skylla på!
 
odin - Administratör2006-09-07 19:36
Antal inlägg: 7442

I vissa fall kan det vara vårt problem. Men vi har inte haft några problem de senaste dagarna.

Dock arbetar vi hela tiden på att förbättra kvaliten. Jag, om någon, vill verkligen minska ned antal nedkopplingar till ett minimum om de beror på oss.

Tro mig, vi gör allt vad vi kan, men i ditt fall är jag tveksam till att det var vårat fel.
 
Angus2006-09-07 21:11
Antal inlägg: 380

Reality sucks, Singla.
Väldigt många av oss har upplevt samma sak.

:-)
 
Riverpoet2006-09-08 11:11
Antal inlägg: 1070

Enklaste lösningen är ju att motspelaren kör fair play. Dvs inte spelar på för länge efteråt utan vinner lite lagom. Så brukar jag göra om man misstänker att det är en person som förmodligen inte skulle koppla ner frivilligt. Å andra sifan, ar det en som har 25% avbrytna matcher är det bara att piska på!
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?