Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade12
Mobilspel
Pågående21 700

Forumkategorier

Användare Inlägg  
maritza2006-09-13 21:39
Antal inlägg: 1

ge upp
Dem senaste fem gångerna jag har spelat, har mina motspelare "gett upp" istället för att spela dem få sista brickorna. Jag håller på att bli tokig, så jag ville bara be alla att inte ge upp om ni inte måste eller åtminstone skriv att ni inte vill spela mer. försvinn inte bara. okej nu känns det bättre. maritza
 
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2006-09-14 16:47
Antal inlägg: 4814

Nä, det är bara tre av de senaste fyra gångerna, men det är i alla fall dina tre senaste vinster. De två senaste var orankade också.

Ibland verkar som om folk inte bryr sig lika mycket om meningen med sällskapsspel som jag tycker att de borde. Att de inte respekterar motståndarens rätt till en ärlig vinst. Här på webben är sällskapsdelen i spelet reducerad till interaktiv text (chat)... Är det till det bättre eller det sämre?
 
Riverpoet2006-09-14 21:35
Antal inlägg: 1070

Inte bättre på så vis att man samlar polarna över ett glas rött kanske Mr Bamsefar. Men bra för att det är lätt att spela en snabb match och man behöver inte säga ett ord om man inte vill...

För övrigt bryr jag mig inte särskilt mycket om nån ger upp. Bara att starta nån ny match och hitta nån trevligare, eller hur?
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?