Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 767

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ecar2006-09-15 13:40
Antal inlägg: 875

oj vad hände med vulcan
Har ni sett!!! Vilken förvandling Vulcan, Blev det fel i teleportören sist?

Hehe
 
ankatanka - Ej medlem längre2006-09-15 13:49
Antal inlägg: 149

Nämen, det var inte snällt skrivet av dej. Han har ju nästan ett godkänt pasfoto, skyldig blick, örat synligt och allt.
 
HumbleBug2006-09-15 13:54
Antal inlägg: 1836

Teleportörolycka, jo faktiskt. Hans molekyler korsades med en ferengi och därav det olyckliga resultatet.

. . . nä, det där var ännu elakare. Ville bara komma på en kombination av två raser som skulle bli så människolik som möjligt och menade absolut inte att kommentera Vulcans utseende. Men jag kommer nog att sakna bilden av Spock. Betapet blir mer och mer likriktad för nu ska alla ska ha fotografier. Vart ska det här sluta? En bild på mig själv? Hemska tanke.
 
ankatanka - Ej medlem längre2006-09-15 13:59
Antal inlägg: 149

Bild av dej själv!?! Tog jag för givet att du hade........
Lätt passning där,
 
Lyckokatten - Ej medlem längre2006-09-15 14:05
Antal inlägg: 423

Jag gillar det där med riktiga bilder på folk. Både spelet och forumet blir personligare och framför allt ärligare då.
 
ankatanka - Ej medlem längre2006-09-15 14:09
Antal inlägg: 149

De sam ja vröler. -Dialekt för :Tycker jag också.
 
HumbleBug2006-09-15 14:09
Antal inlägg: 1836

Originellt värre ankatanka. . . . akta dig så du inte själv blir kontrad . . . Det finns en viss fara med att ha sin bild uppe av olika skäl. Betedde jag mig som en viss nyligen avstängd person skulle jag aldrig våga sätta upp min bild så där. Nog var han modig alltid. Dock tycker jag att det finns en logik i det att övervakare bör visa upp sitt "rätta jag".
 
ankatanka - Ej medlem längre2006-09-15 14:20
Antal inlägg: 149

Nu förstår jag inte riktigt, blev personen avstängd och ska se sig om i framtiden för att han visat sin bild här? Och du vill inte ha din bild med av samma skäl eller?
 
HumbleBug2006-09-15 14:24
Antal inlägg: 1836

nä, inte av riktigt samma skäl. Jag vill inte att han ska känna igen mig när jag kommer upp bakom honom för att ge honom stryk. Det är mycket praktiskt att kunna "se" folk som inte kan se mig.

(Om jag sagt något olämpligt i dag, i denna tråd eller nån annan, så ber jag om ursäkt. Har inte sovit en blund i natt, så jag vet inte riktigt vad jag sysslar med just nu. Ska lägga mig o slagga en stund nu.)
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?