Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade60
Mobilspel
Pågående20 691

Forumkategorier

Användare Inlägg  
odin - Administratör2006-09-27 22:03
Antal inlägg: 7442

Anna Sjödin
Är svårt att lita på vakter tyvärr, tycker de är dryga mot allt o alla (även om de inte har lätt jobb) men enligt Fadde(!) så ljuger de ju som borstbindare, vad tror ni?
 
IMO 1punkt1 - Ej medlem längre2006-09-27 22:06
Antal inlägg: 258

Tja, jag har ingen egen erfarenhet av att bli illa behandlad men efter att ha sett Uppdrag granskning igår...

Kan bara säga att det gjorde mig oerhört illa berörd.

 
Dyslekso2006-09-27 22:11
Antal inlägg: 8945

Tror att de som söker sig till det yrket har nära till sin aggressivitet, eller hur man ska uttrycka det. Oftast tar de nog ut den på folk som beter sig svinigt, men i de fall där oskyldiga drabbas är det ju svårt att bevisa något. Ord står mot ord, som i Sjödinfallet. Det handlar väl om att ha en hel massa vittnen för att vinna i rätten mot en vakt.
 
Arne Boll2006-09-27 22:38
Antal inlägg: 97

Anna Sjödin med sällskap tillhör den kategori som inte blir illa behandlad utan orsak. De har med stor säkerhet varit stupfulla.
 
Bartendern - Ej medlem längre2006-09-27 23:17
Antal inlägg: 162

Finns massor olika vakter alla e inte elaka serrö!
 
Entragian - Ej medlem längre2006-09-28 09:11
Antal inlägg: 426

Håller med Dyslekso, jag anser att man inte skall jobba som vakt (eller polis) om man inte kan hantera fulla odrägliga personer utan att bli förbannad. Jag upplever ofta dörrvakter som provocerande och dryga.

Vinner Anna det här målet så är det inget annat än en sensation, och anledningen isåfall är media intresset kring målet.

Skall kanske påpeka att jag tidigare har jobbat som ordningsvakt i ett flertal år.

Fadde har rätt !!!
 
Mick E - Ej medlem längre2006-09-28 11:04
Antal inlägg: 629

Har jobbat som dörrvakt i några år och det enda jag kan säga är att det är ett lögnaktigt släkte.
 
Lyckokatten - Ej medlem längre2006-09-28 11:39
Antal inlägg: 423

Bara lite fakta sådär, om dagarna så jobbar killen (vakten) som barnläkare (eller vanlig läkare, minns inte). Träffat på honom.
 
monkan562006-09-28 20:55
Antal inlägg: 910

vad har hans yrke eller utbildning med trovärdigheten??? Har jag missat nåt`?
 
Mick E - Ej medlem längre2006-09-29 02:50
Antal inlägg: 629

Jaha, men hans antagonist är ju ssuordförande, bara för att han är läkare och säkert jättetrevlig så betyder det inte att just hans ord är oförvitligt.
Som sagt så har jag jobbat som dörrvakt och sett alltförmånga gånger när vakten spöat skiten ur någon full, försvarslös jävel och sen sagt, med personalens goda minne: "jag var rädd".
Sen att det visade sig vara 3 vakter mot 1 person och att slagen haglade över offret även efter att han(oftast man)gett upp eller legat på marken spelar ingen roll, ty en nykter vakt, med stöd av sina kollegor och nån servitris får alltid rätt mot en fyllskalle som råkade va på fel ställe vid fel plats......
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?