Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade16
Mobilspel
Pågående21 707

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pekkis2006-10-11 15:37
Antal inlägg: 1173

Julklapps-tips
Skall försöka göra egna klappar i år.
Jag har en laminator och ingen talang.

Någon som har någon bra ide?
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2006-10-11 19:41
Antal inlägg: 2977

Laminator har alal coola katter
 
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre2006-10-11 19:50
Antal inlägg: 1033

Självklart Pekkis, självklart!

Svaret är klippdockor!

Till dina systrar!
Printa ut bilderna på Monk, Vulcan och Odin. Laminera dessa. Rita lite fräcka kläder. (TIPS: Jag tror Vulcan skulle se helfräck ut i Helly Hansen och näbbstövlar.)

Glöm bara inte att lägga till flikar så att de kan klämma fast de fräcka kläderna.

(Om du skulle glömma detta gör det inte så mycket för du kan fästa dessa efteråt med hjälp av piprensare och Post-IT lappar)

Vill du nu vara extra pysslig kan du knyppa några Bror Mumössor eller Gubbihattar. Behöver du mönster kan du höra av dig till mig.

Lycka till!
 
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre2006-10-11 19:56
Antal inlägg: 1033

Jojustja!

Får du tid över kan du laminera Tomas Leonard till mig. Rita gärna samedräkt till honom.

Men börja bara inte limma på honom för då pajar Postens brevsorteringsmaskin i Umeå.
 
Lyckokatten - Ej medlem längre2006-10-11 19:57
Antal inlägg: 423

ÅH. Kan inte alla skicka in porriga bilder på sig själva så kan Pekkis laminera dem och så gör vi Beta-klippdockor och börjar... hm sälja dem som betaporr! :D Ok med underkläder på. Chippendales-style.
 
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre2006-10-11 20:11
Antal inlägg: 1033

Ja, det är ju minsann inte utan att man har funderat en del över hur Birgerkung skulle se ut utan sina trikåer.

*rodnar*
 
mamman - Ej medlem längre2006-10-12 12:46
Antal inlägg: 6379

Ja, det blir ju helt klart ganska småtråkigt med enbart huvudena. Finns ju inget att fästa de fina Helly-hansenkläderna på tex. Tycker att alla (åtminstone dom snygga) Betapetare tar och skickar in en bra helfigur-bild till Pekkis, så kan hon fixa resten. Sen kan hon skicka snyggingar på bild till oss andra... Tur att de är laminerade.. man kanske råkar dregla av en slump.... *fniss* De bilder som blir över säljs.Det är väl bra om Batepet drar in lite pengar eller?? Och porr är det väl många som betalar för... tror jag....
 
Promissa2006-10-12 13:04
Antal inlägg: 28

Varför inte göra bordstabletter.
Det verkar mindre krångligt än klippdockor, Annars kan man ju ha ett helt ark så kan intresserade klippa ut sina dockor själva, och de som vill behåller dem som bordstabletter. Två saker i ett. Kom på en tredje användning så blir det ju som ett kinderägg!

Jag tror betapetare betalar mer för förslag på rullningar och fräcka hakningar än porr. Det är i alla fall min gissning.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?