Spelrum
Giraffen38
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
37
Inloggade76
Mobilspel
Pågående21 773

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Mouche - Administratör2015-05-13 08:59
Antal inlägg: 24193

Kalabaliken i forumet..
...eller kalabalik var kanske lite väl mycket sagt!

Jag har sett i efterskott att det käbblats en hel del om bilder som inte blivit godkända.
Tyvärr har jag varit bortrest och inte hunnit kolla något av de foton det talats om...alltså de foton som skulle innehålla en frukt av något slag.

Så här ligger det i alla fall till:
Att någon har en frukt med på en bild anser jag inte vara något som helst problem så länge som bilden fortfarande _tydligt_ visar ansiktet på den person som spelar här.

Solglasögon är inte något vi vill ha med på fotona eftersom det i vissa fall visat sig vara solglasögon av jätteformat som dolt hela ansiktet.
Att neka vissa och godkänna andra skulle innebära betydligt mer diskussion än att helt enkelt be er att undvika foton med solglasögon på.

Vi diskuterar inte andra spelare här på Betapet men visst är det tillåtet att säga att man saknar någon som man kanske uppskattat som vän här.
Att däremot kräva att vi moderatorer ska diskutera anledningen till att någon lämnat är inget vi någonsin kommer att gå med på.
Det ska heller inte skyllas på vare sig moderatorer eller andra om någon avslutat sitt konto.

Hur som helst så är det för mig trevligt att vara tillbaka och jag önskar er alla en trevlig Kristi Himmelsfärdsdags-weekend.

// Mouche
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?