Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade21
Mobilspel
Pågående21 674

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tuta2006-11-12 18:50
Antal inlägg: 770

*suck*
Försöker göra lite läxor just men kommer inge vart.. Har nu suttit en halv timme å glott på samma mening.. *daah* Läser den om å om igen men vet inte hur ja ska fortsätta... Huvet samarbetar inte överhuvudtaget ikväll!!! :S
Försökte med lite frisk luft, hjälpte inte.. Kaffe=hjälpte inte...

Hjälp mej å tipsa hur får ja igång huvet igen? pliiiiiiiis..

*susar i huvet*

 
Onika - Ej medlem längre2006-11-12 18:57
Antal inlägg: 22

...Hm...läser i en annan tråd..där skriver du att du är bakis :) KANSKE finns det en koppling?? Vore jag dig skulle jag nog lägga ner böckerna för ikväll, snurra in mig i en filt med en kopp kaffe till och bara vara. Imorgon lär det nog gå bättre :)
 
tuta2006-11-12 19:06
Antal inlägg: 770

vaaa..?! tror du det finns en koppling? ;P hahaa.. nä men såå bakis e ja inte så att ja inte borde kunna restarta huvet.. bara man visste hur...
 
thedude - Ej medlem längre2006-11-12 19:07
Antal inlägg: 488

Du borde sätta på en platta med Alison Krauss och luta dig tillbaka i badkaret och bara njuta. I ca. 37 minuter. Sedan kommer det att bli kanon, efter det. Själv ska jag rätta prov. Suck.
 
tuta2006-11-12 19:10
Antal inlägg: 770

hmm.. har inget badkar.. :S lät mysigt annars! bastu kanske funkar med?

rätta prov lät ju lagom trevligt så där :P va e de för prov?
 
thedude - Ej medlem längre2006-11-12 19:11
Antal inlägg: 488

Ajfan. Men bastu funkar såklart det med! Det är ett gäng prov i musikteori som jag gav ut till eleverna i måndags. Så nu får det minsann rättas tills imorgon. Annars kommer de inte att tycka att jag är en go kille, längre...
 
aftina2006-11-12 22:31
Antal inlägg: 243

Inte bra o ha tjejträff......Testa med att slå huvudet i väggen.....ont ska ju med ont fördrivas.....=)
 
tuta2006-11-13 10:03
Antal inlägg: 770

thedude, bastu hjälpet :D inte att ja bidde piggare, men mådde bättre iaf :) slutade med att ja tittade på film tills ja somnade, hehee..
jo d e bra, rätta på du bara.. jobbigt med lärare som dröjer med skrivningarna .. hahaa ;)

Aftina, hehee.. nee, de kan ju vara lite småfarligt de där med tjej kvällar.. ;P men kul hade vi iaf :D
 
thedude - Ej medlem längre2006-11-13 22:35
Antal inlägg: 488

Kaaaanon ju! Bastu 4 president. Och jag hann skrivningarna som tur var. Puh!
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?