Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 721

Forumkategorier

Användare Inlägg  
riwinx2024-02-24 07:09
Antal inlägg: 393

Kreativa och estetiska kontakt-forumet
Hej esteter!
Jag har upplevt exempelvis att det kan vara svårt för en låtskrivare att hitta personer med sångtalang (som passar ens musik), gott om fritid, samt viljan och tron på att det jobb man lägger ner (ideellt) kan bli något som så småningom kan bli något som kommer ut i rampljuset.

I detta forum kanske vi med liknande inneboende skapardrömmar lättare kan hitta samarbetspartners inom olika kreativa, estetiska uttrycksformer?

Det jag själv vill ägna mig åt och hitta likasinnade i är att diskutera skapandet inom musik och eventuellt även få skapa musik ihop med. Jag vill även tillsammans med andra skriva berättelser. Kanske bara behöva ha en god läsare som smakråd? Jag har även en del ofullbordade idéer till sällskapsspel, som jag gärna utvecklar vidare med någon/några som älskar sådant.

Om någon känner att det är läge att med någon här på riktigt börja samarbeta och diskutera idéer på tu man hand, så är det väl bara att bjuda in till en betapet-match, alternativt skriva privat meddelande inom betapet-appen.

Hoppas på en öppen och seriös ton här. Ett forum för de verkligt intressade.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?