Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade12
Mobilspel
Pågående22 289

Forumkategorier

Användare Inlägg  
smurvlan2006-12-26 12:41
Antal inlägg: 840

ja blir galen!!
Jag skrev ett inlägg för några dagar sen om att jag ville ha hjälp med bokförslag inom en viss genre, skrev oxå vilka böcker jag redan läst inom den genren och sökte fler tips.

Då stängde nån forumvärd ner den tråden och sa att det redan finns en boktråd.

GAAAAH!!! Det här var inte en allmän boktråd jag öppnade... för tusan JAG ville ha PERSONLIGA råd.

Herregud... skulle ni bete er så mot alla skulle ni inte få göra annat än att stänga trådar.

Ämnen repeteras ofta här i forumet med lite olika inriktningar... men dom finns kvar!

SUCK!!!!
 
snorklan2006-12-26 13:03
Antal inlägg: 1685

Vilken genre var det då? =)
 
Mercedes2006-12-26 13:15
Antal inlägg: 728

smurvlan: Jag håller med dig att det här var ju en spec. genre som borde hållits skilt: Men har du läst Inte utan min dotter ? Läste nyligen en pocket som hette Levande bränd som är mycket mycket läsvärd! Hittar inte boken nu så jag vet vem som skrivit den.
 
Pekkis2006-12-26 13:50
Antal inlägg: 1173

Oavsett vilken genre det är kan jag rekomendera Regnbågen har bara åtta färger av Peter Pohl, och En bön för Owen Meany av Jon Irwing.

Men de tipsen har jag gett många gånger förr. Så mitt inlägg kanske raderas =)
 
HumbleBug2006-12-26 13:58
Antal inlägg: 1836

Radera genast HELA denna tråd och sopa under mattan!!! En tråd om en tråd som blivit stängd pga av att det finns en annan tråd! ??? Herregud - vart ska detta sluta? Med en till tråd om varför denna tråd skapades?
 
snorklan2006-12-26 14:02
Antal inlägg: 1685

Hittade ditt föregående inlägg..

Läs "When rabbit howls" av Truddi Chase, på svenska heter den "När harpalten ylar" om jag inte missminner mig. Ett otroligt livsöde. Det är mycket obehaglig läsning, men jag rekommenderar den verkligen.

Läs även allt av J. T. LeRoy, dock har jag hört ryktas att de inte är självbiografiska utan påhittade.. men vet inte säkert.. Bra läsning är det i alla fall.

Sedan kanske Traci Lords bok "Nattens barn" kan vara nåt..

Och sist men inte minst "Starkare än hatet" av Tim Guénard.

 
tildus71 - Ej medlem längre2006-12-26 14:03
Antal inlägg: 1282

lovar, om ingen stängt den hade folk påpekat om alla boktrådar snart iaf jag vet det har hänt mig med....

de är för övrigt ganska bra tips i de boktrådarna å man kan gärna fylla på dem. Även om du ville ha egna råd så får du jätte bra tips i dem lovar:) de behöver faktiskt inte upprepas. de är fortfarande bra tipps. oavsett omd e är till dig eller alla...
 
Mouche - Administratör2006-12-26 14:21
Antal inlägg: 24193

Jag kan inte annat än att instämma med HumbleBug.
Är en tråd stäng pga att det finns en likadan/liknande så ska det definitivt INTE öppnas en tråd som denna!
Allt som kan anses som en uppföljare till denna kommer att raderas av mig personligen...utan förklaring!

www.betapet.com/inde...am p;page=0

Mouche
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?