Spelrum
Giraffen11
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade32
Mobilspel
Pågående21 687

Forumkategorier

Användare Inlägg  
jezz782007-01-03 11:02
Antal inlägg: 50

terapi
borde snart finnas psykologer och kuratorer tillgängliga här på betapet
man blir ju helt beroende innan krävdes bara en kopp kaffe på morgonen
men nu måste jag bara ta ett spel som oftast blir fler hihihi
lätt att missa bussen då........
men en sak ska ni veta JAG KAN INTE VARA UTAN ER!!!!!
GOD FORTSÄTTNING på 2007
 
SheDeVille2007-01-03 11:46
Antal inlägg: 2243

Jezz78 - jag vet precis hur det är. Jag gör ord av registreringsskyltar på bilar, även andra skyltar o liknande, läser ord baklänges när jag är i offentliga utrymmen där jag måste vänta t ex "langisdön", när jag ska sova så bygger jag ord och lägger dem i mönster. Jag erkänner; jag är betapet-beroende. Men jag låter det inte påverka mitt jobb.

Ditt inlägg jezz78 såg jag en hel del humor i men om det är så att du, jag eller någon annan blir så beroende att det inverkar på ett menligt sätt i vardagslivet: Sök hjälp. På Spelberoendes riksförbunds hemsida kan man få tips, råd och det finns många länkar.

God fortsättning på 2007 till alla trevliga betapetare!
 
snorklan2007-01-03 20:28
Antal inlägg: 1685

Instämmer.. är nog "beroende" själv. Går ju inte en kväll utan att jag är här och spelar och pratar med alla trevliga människor. Det är ju dock ett ofarligt missbruk i alla fall, har aldrig hört att nån löpt amok när de vart höga på ranking =)

Men det är rätt obehagligt att se brädet framför sig när man lägger sig för att sova om kvällarna =) Men det får det vara värt. Älskar ju betapet!
 
jezz782007-01-04 09:05
Antal inlägg: 50

det var bara med en massa humor ska jag säja jag njuter av fullo av betapet. om inte annat så har det fått mig att sluta spela poker på nätet och förlora en massa pengar ,,,,, så jag behöver nog ingen spelberoende terapi längre det har ni fixat åt mig .... många kramizzzar jezz
 
roggi2007-01-06 01:11
Antal inlägg: 128

Det bästa beroendet jag jag haft på 10år är betapet, tur att man kan bli beroende och road av något oskladligt oxå. Betapet är terapi mot all olycka vid dåligt humör, Stolt betapetberoende! Nu blir det bara "en match till" sedan natta. Ha det fortsatt bra alla glada o till alla ledsna ha det bättre!
 
brava2007-01-06 01:20
Antal inlägg: 1636

är man beroende om man blir sur flera timmar ifall man förlorar tillräckligt många matcher i rad?

jag hade missat att betala en räkning i tid, och då stängde de av mitt internet i flera dagar. Betapet var det jag saknade mest...
 
iodine - Ej medlem längre2007-01-06 01:23
Antal inlägg: 269

det värsta är när man hamnar dåliga svackor och inte kan sluta fören man har tillbaks sin rating. men man bara rasar och rasar. får mag att vilja gråta och slita håret som matadoren i ferdinand.
 
roggi2007-01-06 02:25
Antal inlägg: 128

brava: Visst kliar det i betapet fingrarna när man inte har internet, Fick inte internet på en månad när jag flyttade sist, då kommer abstinensen:). PS om det är några stavfel så är jag lätt analfabet. Men bara väldigt lätt:)
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?