Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade14
Mobilspel
Pågående20 614

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Hick ticks2007-02-12 18:33
Antal inlägg: 712

Jag blir så less...
Dessa personer ger ju Betapet-sidan dåligt rykte. Personen jag spelar mot just nu ville begära paus. Jag accepterade inte (hade aldrig förr spelat mot personen) för att han bara skulle pissa. Att pissa tar ju inte mera än 30 sekunder så jag struntade i att ta risken. Det sista han sa var "då gör vi så här", och sedan dess har han inte rört tangenterna. Han låter sin tid gå ut efter varje drag... Jag vet att det har funnits massvis med sådana här trådar, men ville bara gör det lite mer aktuellt. Denna matchen kommer ju att ta evigheter...
Synd att det inte finns något sätt att förhindra det här :@ Eller finns det?
 
odin - Administratör2007-02-12 18:36
Antal inlägg: 7442

Tyvärr inte. Dock så är det en 10 min tidsbegränsad paus som skall införas. Detta finns redan i Hunden/Tvättis & Papegojan. När den sedan finns i alla spelrum så kan man kanske gå med på pausen!
 
Angeloflove2007-02-12 18:39
Antal inlägg: 3858

Verkligen jobbigt att råka ut för sådana "spelare"... Det hände mig ganska nyligen också, men jag spelade på så efter ett tag gav han upp. Tack för ratingen i alla fall... =P
 
andraideal - Spelvärd/Forumvärd2007-02-12 18:41
Antal inlägg: 3298

Dock om du också låter bli att lägga så kommer spelet gå ut på 3 omgångar tror jag, är det inte nåt sånt Odin?
 
Sturgis2007-02-12 18:41
Antal inlägg: 110

har själv aldrig varit med om något liknande, men det låter ju brutalt jobbigt!

jag har däremot alltid pausat för personer som har bett om det...
 
Hick ticks2007-02-12 18:42
Antal inlägg: 712

Detta var ett misstag av mig, men efter 7 minuter kom han tillbaka och sade att han hade ätit Kunde han inte tagit maten till datorn om han nu visste att han precis skulle äta? Aja... Fel av mig, och odin, du kan stänga tråden om du nu tycker jag handlade fel.
 
lelou - Ej medlem längre2007-02-12 18:45
Antal inlägg: 2025

jag hade blivit vansinnig så jag förstår dig fullt ut Hickticks.
Förmodligen blev han så stött över att du nekade, att han gav igen med att dra ut på det. Dålig stil.
Såna där är värda en varning, nästa gång det händer så plita ner namnet på aktuell spelare och skicka till nån av oss.
 
Riverpoet2007-02-12 18:45
Antal inlägg: 1070

Andraideal har rätt att om inga brickor läggs på 3 omgångar avbryts spelet. Men det tar ju tid tom om man kör hets ju. 6 minuter va.. Segt.
 
Hick ticks2007-02-12 18:54
Antal inlägg: 712

Men man vill ju vinna stort i vilket fall som helst. Jag kämpar på, och min motspelare segar och tycker det är väldigt kul att retas -.-
 
Hick ticks2007-02-12 18:56
Antal inlägg: 712

Whoops... Han gav upp. Och 70+ klirrar bra, även fasst jag inte kommer kunna hantera dom så väl som jag hade hoppas :P
 
Angeloflove2007-02-12 18:59
Antal inlägg: 3858

Haha, jo om dom vill köra den hårda stilen är det väl bara att vara hård tillbaka och dra ut så mycket poäng man kan... =) eller? De får ju skylla sig själva när de håller på sådär, tycker jag i alla fall.
 
Riverpoet2007-02-12 19:18
Antal inlägg: 1070

Om det är tydligt att motståndaren dummar sig (dvs massor avbrytna matcher, skitbeteende eller sånt) så brukar jag pressa dom på så mycket poäng jag pallar med.

Är det å andra sidan uppenbart att motståndaren har problem med uppkopplingen eller så tar jag det lugnare. Leder jag passar jag ut. Annars kanske jag försöker ta mig om iaf.
 
LillaJoh - Ej medlem längre2007-02-12 22:08
Antal inlägg: 573

Jag har spelat mot många som bara låter tiden gå istället för att ge upp, då de märker att de ligger under. Då blir jag riktigt irriterad. Dålig stil, tycker jag. Bättre att spela schysst och ge upp!
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?