Spelrum
| Giraffen | 52 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 754 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:18 | |
![]() | Livrädd för bristningar, celluliter mm Kvinnans kropp är ju knas. Ofta man ser program där de är typ feta kossor med gropiga magar bristningar över byst o mage och cellulter på lår o rumpa. Då säger alltid programledaren - men så ser en riktig kvinna ut. vadå riktig kvinna? är de det man är när man har bristningar celluliter och hängpattar. Ser ju bara grymt äckligt ut. Jag menar jag är ingen skönhet de minsta jag behöver är celuliter och bristningar som jag är fri från idag, PHUU andas ut men är forarande livrädd för o få dem riktigt nojig faktiskt. Tur man inte gillar barn för de är ju då man blir som fulast när man fött barn. Dessutom så vanligt kan de inte vara med dessa så kallade riktiga kvinnor de finns ju tillexempel aldrig st 32 - 34 kvar om man kommer sent till en rea bara massa 38 - 44 kvar. Jag och i princip alla mina vänner kan äta hur mycket snask som helst utan att gå upp ett gram, så nu undrar jag bara finns essa "riktiga" kvinnor egenteligen i verklighetn eller bara på tv. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:21 | |
![]() | fy fan, håller med. Ur äckligt med celluliter och hängbröst! Tacka vet jag att de finns att lyfta brösten. (ska jag göra när jag fått barn, om jag ska ha)..finns det inte metoder mot celluliter också? Botox är ju en annan bra grej.. Men ja.. jag tyckerockså att de bara finns stora storlekar kvar på reor...väldigt enerverande! | |
| emmylicious | 2008-04-15 15:24 | |
![]() | På tal om botox... www.aftonbladet.se/s...21 91742.ab | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:29 | |
![]() | Nae riktiga kvinnor finns inte, det e bara på tv som folk fött barn å fått bristningar å hängpattar. Irl så har alla fasta bröst. Å visst e det fult att åldras. Man ska ju se ut som en liten 20åring med yppiga bröst hela livet. För nåt som e viktigare än mitt utseende finns ju inte. Å personer som föder barn å riskerar att få bristningar måste ju va totalt kvaddade i huvet. Va fan ska man med en unge till när man bara kan gå omkring i en låtsasvärd istället å tro man e snyggast, bäst vackrast!! | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:29 | |
![]() | ja det verkar ju ha satts sig på hjärnan på de flesta i Hollywood. Så blåsta de flesta är där.. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:30 | |
![]() | eller hur oceano ;) de är livet det! | |
| emmylicious | 2008-04-15 15:31 | |
![]() | Förresten, är det där dina definitioner för att vara en riktig kvinna så är jag glad för hur jag ser ut. Då är jag ju en riktig kvinna. Åh, som jag har undrat. För övrigt så är vi även lika gamla, Guldlock88. | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:44 | |
![]() | Hmm hay alla tycker olika och personligen tror jag att om man trivs med sin kropp så mår man bättre. Dessutom om jag inte gillar barn så ser jag ingen anledning till att skaffa mig några. Emmylicious de är väll bara att säga grattis då och hoppas du är stolt över dina celluliter. Jag klandrar inte någon säger bara vad jag tycker. Vissa ärrädda för spindlar jag är rädd för fett, celluliter och bristningar. Sen så hjälper de att röra på sig också och smörja in sig med hudkrämer och annat så nog fasen tror jag att vi kan rädda oss ifrån celluliter. Jag ville inte ha mens så den gjorde ja mig av med så de går med celluliter med så de så. | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:47 | |
![]() | Jag vill inte ha glasögon så jag fixade perfekt syn! | |
| FrökenKrös | 2008-04-15 15:47 | |
![]() | jösses | |
| emmylicious | 2008-04-15 15:47 | |
![]() | Jag ville heller inte ha mens och gjorde mig av med den. Istället gick jag upp i vikt och fick celluliter. | |
| Angeloflove | 2008-04-15 15:49 | |
![]() | Hahaha! Kan inte annat än skratta! Kan jämföra med mig själv och jag har uppenbarligen uppfyllt alla kriterier för hur en riktig kvinna ser ut. Inte ser jag ful och äcklig ut för det. Hellre ser jag ut som jag gör nu än som ett anorexiafall/wannabe-barb ie. Hahaha! Tur att den här tråden inte ligger under seriöst, då hade det varit skrämmande... | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:49 | |
![]() | Det är ganska lätt att vara 20 bast och inte ha värre saker att oroa sig för.. Kan ni inte flika in en tråd här om sisådär en tio år när ni säkerligen har fått era ungar;D Det vore kul att se hur ni har klarat er från celluiter, hängpattar, fet slapp buk och bristningar:) | |
| emmylicious | 2008-04-15 15:50 | |
![]() | Stolt vet jag inte om jag är, men inte motsatsen till det heller (ostolt?). Känner inget behov av att göra mig till. Den enda anledningen jag kan tänka mig är att bli älskad av någon, men skulle någon älska mig bara för min kropp skulle jag inte vilja vara tillsammans med den personen. | |
| Angeloflove | 2008-04-15 15:51 | |
![]() | word emmy! | |
| emmylicious | 2008-04-15 15:51 | |
![]() | tack angeloflove, du fick fram det jag ville säga med mitt andra inlägg mycket bättre :P | |
| lillebo | 2008-04-15 15:53 | |
![]() | Tänk på att skönheten sitter i beundrarens ögon .... har man inte värre saker att bekymra sig för än celluliter och hängbröst ...ja då är världen inte så stor- Jag kan tala om att lyckan sitter inte där | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:53 | |
![]() | Nästan alla kvinnor har ju något av det nyss nämnda, skulle man rata dem så skulle det bara finnas tonåringar kvar.. Man är inte ful för att man har någon eller några skönhetsfläckar. Själv är jag flintis, inte är det nåt jag går och oroar mig för, men det känns som om kvinnor i allmänhet är missnöjda med sig själva på ett eller flera sätt. Inget att hetsa upp sig för, ingen är perfekt...;) | |
| -sia- - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:55 | |
![]() | man ska vara naturligt! att operera sig, gör massa skit för att se vacker ut är helt sjukt! man ska vara naturligt o är man ska se ut så. | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:56 | |
![]() | oki KLART alla ser ut o har de hur fan de vill men de ja funderar över är ju "riktiga" kvinnor Kan dra ett klockrent exempel, de här programet som gick för några månader sedan där de fick makeovers sedan blev fotade nakna, de flesta där var överviktiga och de fick alltid kommentaren av folk på stan - men de är en riktig kvinna. Så vi andra då som inte lyckas komma ett gram över 53 kilo, har släta rumpor o platta magar med små bröst vad är vi? låtsas kvinnor? | |