Spelrum
Giraffen16
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade32
Mobilspel
Pågående22 411

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Maitan2022-11-18 23:41
Antal inlägg: 43

Glömt lösen!
Hejsan!

Är alltid inloggade här på min mobil och har nu glömt mitt lösenord. Ville för en tid sedan logga in på datorn och det gick inte. Tydligen hade jag glömt mitt lösenord. När jag går in på inställningar här på min mobil nu, ser jag att en väldigt gammal mailadress är angiven här. Försöker uppdatera den till min nuvarande och får då besked att det redan finns en användare med min mejladress. Kanske är det då till ett annat konto jag har, men som jag inte längre använder. Kommer ej ihåg inloggningen på den adressen i heller. Vågar jag byta lösenord här och kommer jag då kunna använda det även på datorn sen? Förstår du vad jag menar? Tacksam om jag kan få hjälp m detta. Mvh Maitan
 
Bitte - Administratör2022-11-19 07:24
Antal inlägg: 23904

Har sagt till Admin och kommer att svara dig via PM då jag fått svaret



Bitte
 
Egremni2022-11-19 20:30
Antal inlägg: 1

Hejsan!
Maitan här men med annat inlogg som tydligen är kopplat till min mailadress. Måste jag avsluta detta konto för att kunna fortsätta använda Maitan tillsammans med min mailadress? Nej för som det är nu kan jag ju inte logga in på Maitan då den mailadressen som jag hade när jag startade Maitan inte existerar längre. Hur kommer jag alltså åt Maitan nu?
 
Kattvänlig2023-02-14 18:49
Antal inlägg: 2

Jag har ett liknande problem. Efter att ha varit inloggad i åratal blev jag plötsligt utloggad och ingen av mina nuvarande epostadresser verkar funka. Jag sörjer min användare Sotfinger och vill förstås ha den kvar. Finns något att göra?
 
Kattvänlig2023-02-14 18:55
Antal inlägg: 2

Äsch, plötsligt funkar det.
 
Killtjasrn - Ej medlem längre2023-02-28 18:45
Antal inlägg: 80

JAG ÄR KLAR BITTE! DAGS ATT TORKA OCH STÄDA UPP MITT BAJS. DAGS ATT STÄDA UPP DET BITTA. DIN FITTA. NEGER FITTA. VARFÖR FÅR MAN INTE RAGGA OCH GÖRA TJEJERNA BLÖTTA. OM NÅGON VILL KNULLA SÅ RING MIG KJELL ERICSON ALFA HANE PÅ MIN TEL NUMMER: +46 (0)70-6459 256. DE VA JAG SOM GJORDE BETAPET HJÄLPEN, FUSKET SOM ALLA MED BRA RATING ANVÄNDER. BITTE SA SJÄLV ATT FUSK VA OKEJ EFTER ATT VI ÄLSKAT VARANDRA SOM DEM SODOMITER VI ÄR. FÖRRESTEN VARFÖR ÄR IQ SKILLNADER MELLAN RASERNA KVAR ÄVEN NÄR MAN KONTROLLERAR FÖR SOCIOEKONOMIST STATUS? DVS VARFÖR VISADE MINESOTE TWIN ADOPTION STUDY ATT SVARTA BARN HAR LÄGRE IQ ÄN VITA BARN ÄVEN NÄR DE ADOPTERAS IN I FAMILJER MED SAMMA FÖRUTSÄTTNINGAR?????? DET ÄR NÄSTAN SOM ATT LAKRIS TOMTAR ÄR GENETISKT FÖRUTSATTA ATT VA HELT DUMMA I HUVUDET. JAG ÄLSKAR ATT SITA OCH STIRA PÅ KVINNOR FRÅN MIN BALKONG NAKEN MED KIKARE. OCH RUNKA I TIMMAR OCH NÄR UTLÖSNINGEN AV MIN SÄD KOMMER DÅ SIKTAR JAG PÅ KVINNORNA SOM GÅR NEDANFÖR
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?