Spelrum
Giraffen17
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade39
Mobilspel
Pågående21 844

Forumkategorier

Användare Inlägg  
volpe1964 - Ej medlem längre2023-01-08 21:31
Antal inlägg: 6106

Notifieringar
Är det bara jag som sedan några dagar tillbaka inte ser uppdateringarna på spelbrädet efter att ha fått notifieringar om att personer lagt ut ord. Jag måste gå ur och in i spelet igen för att se uppdateringarna?
 
9052023-01-09 17:50
Antal inlägg: 18

Åkte på det för en tid sedan. Hade missat en uppdatering av själva mobilen {inte beta}.
Problemet försvann io uppdateringen.
 
volpe1964 - Ej medlem längre2023-01-11 21:45
Antal inlägg: 6106

OK, tack för hjälpen eftersom betapet inte uppdaterats på väldigt länge så är det nog någon annan uppdatering av telefonen som fungerar mindre bra med betapet, så problemet kanske försvinner med kommande uppdateringar.
 
TJEJTJUSRN - Ej medlem längre2023-02-10 21:02
Antal inlägg: 55

JAG ÄR KLAR BITTE! DAGS ATT TORKA OCH STÄDA UPP MITT BAJS. DAGS ATT STÄDA UPP DET BITTA. DIN FITTA. NEGER FITTA. VARFÖR FÅR MAN INTE RAGGA OCH GÖRA TJEJERNA BLÖTTA. OM NÅGON VILL KNULLA SÅ RING MIG KJELL ERICSON ALFA HANE PÅ MIN TEL NUMMER: +46 (0)70-6459 256. DE VA JAG SOM GJORDE BETAPET HJÄLPEN, FUSKET SOM ALLA MED BRA RATING ANVÄNDER. BITTE SA SJÄLV ATT FUSK VA OKEJ EFTER ATT VI ÄLSKAT VARANDRA SOM DEM SODOMITER VI ÄR. FÖRRESTEN VARFÖR ÄR IQ SKILLNADER MELLAN RASERNA KVAR ÄVEN NÄR MAN KONTROLLERAR FÖR SOCIOEKONOMIST STATUS? DVS VARFÖR VISADE MINESOTE TWIN ADOPTION STUDY ATT SVARTA BARN HAR LÄGRE IQ ÄN VITA BARN ÄVEN NÄR DE ADOPTERAS IN I FAMILJER MED SAMMA FÖRUTSÄTTNINGAR?????? DET ÄR NÄSTAN SOM ATT LAKRIS TOMTAR ÄR GENETISKT FÖRUTSATTA ATT VA HELT DUMMA I HUVUDET. JAG ÄLSKAR ATT SITA OCH STIRA PÅ KVINNOR FRÅN MIN BALKONG NAKEN MED KIKARE. OCH RUNKA I TIMMAR OCH NÄR UTLÖSNINGEN AV MIN SÄD KOMMER DÅ SIKTAR JAG PÅ KVINNORNA SOM GÅR NEDANFÖR
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?