Spelrum
Giraffen24
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade47
Mobilspel
Pågående21 715

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pötifar2023-01-03 14:16
Antal inlägg: 70

Jag brukar skriva nåt riktigt otrevligt till motståndaren när jag har förlorat.
Sen känns det lite bättre.

(Skojade bara. Men jag har råkat ut för det!)
 
soste2023-01-04 13:50
Antal inlägg: 14

Tjötar helst inte när jag spelar på datorn, jag behöver tiden till att tänka. Jag har haft några bra och några mindre bra chatt-konversationer.

Några som kallade mig alla möjliga otrevliga ord, bara så där. Troligen psykproblem?

Någon som skällde ut mig för att jag la ut ord när hans dator tappat kontakten.

En högstadietjej som ville ha någon anonym att bolla problem med. Vi hade kontakt ett par år och jag kände att jag kunde stötta henne en del. Tyvärr har vi tappat kontakten.

En dam som låtsades vara 16 år och längtade efter en mogen man.Jag förstod direkt att det var påhitt och jag tyckte nästan det var komiskt. Hon hade nog hoppats att jag skulle nappa och att hon sedan kunde snäsa av mig med “du är lurad, gubbtjyv” eller nåt. Henne nekar jag spel i fortsättningen.

Men annars är alla trevliga och nöjer sig med att hälsa och tacka för matchen.
 
mz_lzrd2023-01-05 13:39
Antal inlägg: 2498

En grej jag just kom på att jag gör är att be om ursäkt om jag lägger ett "fult" ord. Känns mkt oartigt att lägga t ex *n*s (a,u) utan att be om ursäkt. Men om det ger mkt poäng så lägger jag det ändå pga godkänt ord.
 
Fennecstasy2023-01-15 12:37
Antal inlägg: 90

Brukar oftast inte råka ut för folk som skriver under mobil-spel, men jag har inget emot småprat oftast.

På datorn brukar det vara svårare i och med att jag nästan endast spelar Panik, men hade en trevlig chatt igår under en Hets-match så det händer.
Men vanligtvis så blir det inte mer en ett "hej" och ett "tfgm" vilket går lika bra det med.
 
stupidity2023-01-16 22:09
Antal inlägg: 593

Har inget emot lite chatt och skaffat både en och två fantastiska vänner genom spel som blivit lite chatt vid sidan om.

Och man behöver inte he om ursäkt för fula ord! Man går in för att vinna, alla medel och ord tillåtna
 
pottknyckare2023-02-05 20:32
Antal inlägg: 253

Jag skriver ett kort hej om motståndaren gör det (eller om det är en spelare jag mycket ofta spelar med)

Ber om ursäkt för fula ord, särskilt om det råkar bli fler i rad. En gång la hen blomma, grönska och solsken i rad och jag la analsex, balle, helvete hehe
 
Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?