Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 18 784 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blasse | 2026-07-21 20:46 | |
![]() | Gott att höra Minibitt det är skönt med ny säng för dig och jycken | |
| Minibitt | 2026-07-30 14:16 | |
![]() | Äckligt hett idag. Gillar inte 28 grader. Vovven och jag var ute på middagen, sedan gick vi in och luftkonditionerade. Städade och gjorde klart till kl 08.00 i morse. Ingen mer stress idag . Det är så skönt, Har tvättat bilen utvändigt och invändigt, under veckan, gjort uppfarten fin, tvättat och strukit in all tvätt och städat ” duttinskåpet”• | |
| Bitte - Administratör | 2026-08-02 07:58 | |
![]() | Från reglerna för forumet Följande saker är att tänka på lite extra när man publicerar något i forumet. 1) Inga personangrepp på privatpersoner som man kan identifiera på ett eller annat sätt. Inte heller får man lämna ut saker om sådan person som kan drabba honom/henne negativt på annat sätt. Ex: Har man ett foto på sig själv här på Betapet och sen skriver nåt provokativt som ex "min bror sa", min chef ville" etc ... ja då kan man med stor säkerhet också lista ut vilka personer det gäller om man känner personen på fotot! Samt Kritik mot/ifrågasättande av moderators/admins agerande & forumets skötsel skall ske direkt till moderator/administratör och ska alltså inte debatteras i forumet Bitte | |
| Lackia | 2026-08-07 09:31 | |
![]() | Mitt favoritkaffe var slut i affären i går kväll och jag fick ta ett annat märke med samma styrka.. Men jag observerade inte att jag hade köpt PRESSOKAFFE!!! Tur att jag har en Pressobryggare längst in i skåpet!! Sen glömde jag att köpa mjölk. Frukostkaffe utan mjölk i en Pressobryggare... Men det var överraskande gott!! Dagen är räddad!! Igår slutade fjärrkontrollen till TV att fungera. Jag bytte batteri men den funkade inte ändå...Men jag kunde sätta på och stänga av TVn med fjärrkontrollen till TVhuben.. Men TVn uppförde sig konstigt.. Svår att stänga av och sattes på av sig själv... Så idag kollade jag om jag kanske hade satt i batterierna fel.. BINGO!! Jag undvek en pinsam situation när svärsonen kom hit för att hjälpa mig.. En bra morgon alltså!!! Nu ska jag bara trotsa blåsten och ge mig ut med min käpp till affären.. Trots att jag blir lite orolig när det blåser mycket. Jag vet att jag inte kan blåsa omkull men rädslan bryr sig inte om logik. | |
| Lackia | 2026-08-07 09:35 | |
![]() | Jag behövde alltså INTE ringa svärsonen och be om hjälp.. | |
| Blasse | 2026-08-07 20:43 | |
![]() | Förstår dig Lackia med blåsten jag tror hela tiden att något ska komma i blåsten och träffa mig | |
| Lackia | 2026-08-07 23:40 | |
![]() | Jag gick och handlade fast det blåste lite.. Med käpp och en shoppingvagn kände jag mig ganska säker.. Det gick bra.. Kom hem lagade lunch, fikade och sen åkte jag hiss upp och ner till tvättstugan och tvättade 5 maskiner!! Har dock inte plockat in den sista tvätten i skåp och lådor.. Den får ligga kvar tills imorgon. Orkar inte hänga upp allt i kväll. God Natt!! | |
| Blasse | 2026-08-08 09:14 | |
![]() | Godmorgon har redan varit igång i trädgården | |
| Bitte - Administratör | 2026-08-08 10:05 | |
![]() | Här vill man inte vara ute det öser ner , så åker en sväng till utlandet, läsa Torneå Bitte | |
| Kefa32 | 2026-08-09 00:02 | |
![]() | En fråga till spelet skapare: Jag har flera utländska vänner och undrar om det här spelet kommer försöka bli stort i engelsktalande länder | |
| Kefa32 | 2026-08-09 00:05 | |
![]() | Sjukt mycket bättre än liknande spel enligt mig | |
| Bitte - Administratör | 2026-08-09 07:02 | |
![]() | Kefa32 För rätt många år sedan så fanns Betapet på engelska , men det avvecklades Bitte | |
| Kefa32 | 2026-08-10 01:08 | |
![]() | Synd | |
| en dum en | 2026-08-10 08:42 | |
![]() | Går in på sista semesterveckan och jag funderar på var sommaren tog vägen i år, för den har inte besökt mig där jag befinner mig. Värmeböljor både här och där (på mest ont med alla bränder) men jag hade nöjt mig med att solen har tittat fram lite oftare och temperaturen varit några grader högre. Det blir till att knapra D-vitaminpiller i vinter ;). | |
| Blasse | 2026-08-10 09:28 | |
![]() | En dum en du hade kunnat ta lite sol och skickat lite regn hit för våra kantareller i skogen har torkat bort | |
| Lill-IT | 2026-08-10 20:27 | |
![]() | Var ute och kikade efter kantareller med min syster i lördags.. mellan Trollhättan och Göteborg, men där var för torrt. En kantarell hittade vi. Och lite förkrympta blåbär. | |
| en dum en | 2026-08-10 20:30 | |
![]() | Ja, hade det funkat så skulle jag absolut gjort det. Måste ta mig till vårt kantarellställe i år, än är det nog för tidigt men jag får kämpa mig dit med en ond hälsena, det kan det vara värt:) | |
| Blasse | 2026-08-10 23:19 | |
![]() | Hos oss i skogen finns inga kantareller men på ett par ställen fans det mycket blåbär så vi fick ihop några liter men vi har stora odlade blåbärbuskar och där finns det massor men alla är inte mogna än men vi får ju dom senare så frysen ska få sitt | |