Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
36
Inloggade77
Mobilspel
Pågående21 627

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Monicare2022-07-13 23:06
Antal inlägg: 3966

Förbjudet
Vad gjorde du för förbjudet bus för längesedan?
Jag badade och simmade i en kommunal simanläggning på natten efter en danskväll med bl.a. en som arbetade där. Spännande ;) men väldigt oklokt.
 
micro1132022-07-14 00:41
Antal inlägg: 17532

Vilken bra trådstart ...
Jag har funderat på vilka bus jag gjorde - men inte landat i något eftersom mycket av det förbjudna för mig handlade om överlevnad.
Jag försöker minnas just bus och återkommer till tråden när jag kommer på något.

En bra trådstart i alla fall som slängde mig tillbaka till tiden som gav fina minnen ... och någonstans där fanns nog bus också. :)
 
Monicare2022-07-14 01:01
Antal inlägg: 3966

Micro:)

Jag har även smugit iväg mitt i natten och simmat med en vän på ett utomhusbad. Då dyker det ett upp ungdomar i mörkret för att tjuvbada bl.a. vaktmästarens son. Jag röt högt : vad gör ni här!! De försvann som skållade råttor. Hahaha
 
flamsjo2022-07-14 10:07
Antal inlägg: 2646

När jag bodde på elevhem i gymnasiet, skrev jag ett brev ”från det kommunala bostadsbolaget” till alla på elevhemmet där de meddelade att hyra höjts retroaktivt med 30%.
Det var många föräldrar som ringde och skällde på bostadsbolaget.
Hade någon vetat att det var jag som skrev brevet hade jag helt säkert åkt på rejält med däng :D
 
Glenn Skifs2022-07-14 10:15
Antal inlägg: 932

När jag var 11 år gick jag in på ett konditori och tog två semlor från två tanter och åt upp dom. Semlorna alltså, inte tanterna. Det var för lite grädde på dom. Tanterna alltså, inte semlorna. De var jättegoda. Semlorna alltså, inte tanterna. De var arga.
 
Phila 12 - Ej medlem längre2022-07-14 11:08
Antal inlägg: 130

Ha Ha Ha...kul!
 
Monicare2022-07-14 11:25
Antal inlägg: 3966

En jobbarkompis hade fina päron med sig till jobbet och satt och åt på i personalrummet.
En frågade var hen köpt dem. Dom pallade jag i en trädgård när jag gick hem från hotellet i lördags svarade hen.

Enligt beskrivningen vart, visade det sig att det var just kollegans trädgård.
 
Monicare2022-07-14 12:08
Antal inlägg: 3966

Vad är det man säger?
Förbjuden frukt smakar bäst .
 
Oberon22022-07-14 14:41
Antal inlägg: 495

Vid en fabriksinvigning i Missouri, mitten av 90-talet, var det stor middag kvällen innan. Trevligt sällskap, bra häng i baren och till sist, eftersurr på någons rum. Vi var omkring 15 personer där. Halv tre på natten föreslår min kollega; Hey guys, let's jump in the pool! Många i sällskapet (nord- och sydamerikaner, syd-europeer) var ytterst tveksamma. Vi ledde vägen och det var bara vi två svenskar som hoppade i med rumpan bar. Övriga kom med glada tillrop från balkongen. Dagen efter, vid själva invigningen och med världens säljkår samlad, visade det sig att ALLA visste vilka två som hade badat på natten.
 
SmålandsMira2022-08-18 23:06
Antal inlägg: 22247

Detta var för många år sedan. Företaget jag jobbade på hade jubileumsfest. Vi var flera hundra personer. Ett brokigt gäng på 10–15 personer bestämde sig för att ha efterfest, jag var givetvis en av dem. Vi begav oss till företagets mycket fancy träningsanläggning, den hade stängt för kvällen, men elektrikern som var med hade nyckel. Vi fick för oss att bada i poolen, vilket var förbjudet efter klockan 22, så vi tänkte givetvis göra det i smyg. Eftersom jag är världens klantigaste människa lyckades jag spilla ut en flaska rödvin på klinkergolvet bredvid poolen. Det fick ju bara inte hända, eftersom vi ju egentligen inte skulle låtsas om att vi varit där. Jag hämtade massa pappershanddukar i omklädningsrummet att torka upp vinet med. Utav någon anledning tyckte jag det var en jättebra idé att slänga pappershanddukarna i poolen sedan…och tänkte inte mer på det. Inte någon annan heller…

Dagen efter fick vi höra om hur några hade haft efterfest och saboterat poolen med massa upplöst papper…(och vi förfasade oss över det naturligtvis…) Poolen var avstängd för rengöring i flera veckor efter det. Ingen visste vilka det var som hade fortsatt festen där…utom vi som var med…och framförallt visste ingen vem som ”saboterat” poolen så att konferensgästerna inte kunde använda den på flera veckor…men det visste ju jag…
 
Monicare2022-08-19 08:51
Antal inlägg: 3966

Hahaha Smålandsmira !
Då kan jag berätta när jag blev bjuden på julfest av OKQ8 chefens son på julbord i tonåren.
Alla fick julklappar, jag var en sprallig tjej och även killen hade humor.
Han fick raklödder helt resolut tog jag flaskan och sprutade ner hela ansiktet på honom framför alla människor som satt och gapade. Jag kände ju ingen av dem. Plötsligt kom jag på att det var ju inte bara jag och killen . Rusade ut ur lokalen och började gråta.
Nu är jag bara medlem i OKQ8 ;)
 
Monicare2022-08-19 08:54
Antal inlägg: 3966

PS; det var bara jag och killen som gapskrattade innan jag gav upp
 
mistmaster2022-08-23 22:10
Antal inlägg: 4442

jag å två till sprängde en av postens gula lådor med en Thunder King så det bara vart skrot kvar. jävligt kul men precis lika osmart, kunde vart en del viktiga brev som gick om intet.
nåja, det är väl en 25 år sen nu..om inte mer. :-)
 
pottknyckare2022-09-08 21:26
Antal inlägg: 253

Beställde potensmedel hem till en dryg kille vars snopp ofta svek honom, men som ständigt trakasserade oss tjejer och skröt om sina sexuella bravader.
 
ttiittii - Ej medlem längre2022-09-09 23:18
Antal inlägg: 37631

Busade för några veckor sedan men jag var yngre då
Tjuvgödslade grannens häck med 100 kg hönskit .
Det stank ett par dagar.
Sen sa jag till sonen så grannen kanske hörde.
Har Du fisit nu igen.
 
ttiittii - Ej medlem längre2022-09-09 23:20
Antal inlägg: 37631

När jag var yngre för längre sedan busade vi mycket.
Vi målade undersidan av skorna med röd oljefärg och gick i min kompis trapp.
Det finns röda spår kvar.
 
Glenn Skifs2022-09-27 11:28
Antal inlägg: 932

Jag skev en gång ett inlägg på forumet som uppfattades som trams. Och det fick man verkligen inte göra.
 
micro1132022-09-27 17:40
Antal inlägg: 17532

Glenn Skifs
Hahaha .. du har väl skrivit mycket trams och det mesta ligger kvar - så ...

*skämt* :)

Och nu skrev jag lite trams ;)
 
Lackia2022-09-27 17:50
Antal inlägg: 1445

På 60talet fick man 10 öre i pant för en 33cl glasflaska. Lanthandlaren i byn förvarade de tomma backarna och flaskorna där ute bakom butiken.Vi plockade till oss några flaskor och gick in i butiken Och fick pengar.. Men han kom på oss när vi gjorde det för ofta.
 
Prärieklocka2022-09-28 23:51
Antal inlägg: 10536


I tonåren snattade jag godis ibland. Det var så lätt samtidigt som det var spännande. En gång gick jag och några kompisar in på en affär där en av kompisarna kände ägaren lite. Medan de pratade tryckte jag upp en rulle chokladgodis i jackärmen. När vi gick därifrån sa min kompis: Titta vad vi fick! Det var en precis likadan förpackning choklad som jag tagit. Jag insåg att ägaren hade sett vad jag gjorde och jag kände mig väldigt dum. Efter den dagen slutade jag snatta.
 
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?