Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade22
Mobilspel
Pågående21 634

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Jens N - Ej medlem längre2014-09-16 19:55
Antal inlägg: 445

Det är väl inte lögner när dom blir avslöjade för näthat? Eller är bevisen påhittade och dom avgår för skojs skull?
 
jellyflower2014-09-16 20:30
Antal inlägg: 1108

Nora, jag anser inte att SD är ett rasistiskt parti och jag har läst mycket om dem. Jag har inga problem med läsförståelse och jag är inte lågutbildad. För mig känns det som ett ganska bonnigt retoriskt trick att kalla SD för rasistiskt. Det är lite som att kalla en snygg tjej för hora. Så förminskar man henne och gör henne äcklig och alla som har med henne att göra ska skämmas över det. Det är riktigt lågt. Det funkar ofta.
 
jellyflower2014-09-16 20:34
Antal inlägg: 1108

Jens N, det finns moderater som näthatat och som fått avgå. Det betyder självklart inte att Moderaterna är ett rasistiskt parti. Det finns säkert en och annan nazist som röstar på t ex Moderaterna. Men det kan inte Moderaterna ställas till ansvar för.
Littorin ägnade sig åt nätprostituerade och fick avgå, men det betyder fan inte att Moderaterna stödjer koppleri eller är ett horkarlsparti.
 
mollee - Ej medlem längre2014-09-16 21:11
Antal inlägg: 6087

Alla som röstar på SD är verkligen inte rasister!

Däremot så får jag intrycket av att SD ämnar att finansiera alla sina förslag med restriktiv invandring. Det blir jävligt tröttsamt när partiet inte har annat än invandringen i sin rockärm tycker jag...
 
Jens N - Ej medlem längre2014-09-16 21:50
Antal inlägg: 445

Det är bara otur att så många från just SD blir avslöjade? Alla som röstar på dom är inte rasister men för många partimedlemmar verkar vara det....
 
kryddeluntan2014-09-16 22:02
Antal inlägg: 12360

Märkligt att SD är starkast i Skåne. Jag bodde där när Sjöbo gick till attack mot invandring och Vellinge, moderatfästet vägrade ta emot flyktingar.
Skåne var ju et nazistfäste i Sverige, därmed inte sagt att Skåningar är rasister, men 25% av rösterna borde ge en tankeställare.
Jag håller med mollee, SD:s enda argument är tröttsamt
 
Pyretriner - Ej medlem längre2014-09-21 08:15
Antal inlägg: 80

Politisk debatt i nyhetsmorgon om en stund, missa inte:)
 
bolo2014-09-21 16:19
Antal inlägg: 1029

Konstigt att det finns drygt 800000 nazister i Sverige..
 
Pyretriner - Ej medlem längre2014-09-22 07:29
Antal inlägg: 80

Att jämföra SD med NSDAP är löjligt och bevisar en grov okunskap. Det är också ett direkt hån mot alla som blev utsatta för nazisternas skräckvälde under 30 och 40 talet. Läs på.
 
IVIVIVI - Ej medlem längre2014-09-28 11:32
Antal inlägg: 235

Här verkar då den blåa och röda hjälpas åt riktigt kärvänligt stundom iaf. ;D

www.youtube.com/watc...-1 fZ9OC9Uk
 
IVIVIVI - Ej medlem längre2014-09-28 11:47
Antal inlägg: 235

Men sketzen är ju påskinbart upplaggt på de sättet att de blåa har en sorts nedlåtande syn på de röda,som nåt sorts puckon!

Men hursomhelst tycker jag själva sketchen är underhållande bara som sådan.. Både Robert.Gustavsson & Bosse.Parnevik är ju riktigt skickliga imitatörer.. ;D

Skickade med länken bara som en skoj grej och ett litet avbrott bland bara alla enbart skrivna kommentarer här gällande hela politiken som sådan :)
 
Kokonut2014-09-28 11:54
Antal inlägg: 508

Såg sista debatten innan valet.
När frågan kom om invandringen mm så va det bara åkesson som kom med förslag hur man skall minska utgifterna.
Alla andra partierna pratade enbart om hur korkad åkesson va å kom inte med nåra förslag alls.
Därav är resten av partierna fega att inte prata å lägga fram förslag hur man skall minska mass invandringen.
Dom smutskastade åkesson i 20 min.
Vinnare är åkesson.
Folk är trötta på att inte resten av partierna inte vågar prata om denna fråga.
 
bolo2014-09-28 13:20
Antal inlägg: 1029

Obs, jag var ironisk.
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?