Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade52
Mobilspel
Pågående22 250

Forumkategorier

Användare Inlägg  
millan6912014-10-08 05:38
Antal inlägg: 22

Jag tycker också Anders har blivit roligare,hoppas han eller Erland vinner.
 
Sharelock2014-10-10 14:04
Antal inlägg: 55

Skönt att ärkesvinen John och Philip blev diskade.
Sånt uppförande är vidrigt.

Hoppas att Anders vinner.
 
kiwiskal2014-10-12 15:48
Antal inlägg: 2684

Tittar inte på BB men har inte undgått att se och höra om rövhålen som blev kickade. Deras försvarsvideo är fan ännu värre. "Vet inte vad som hände, jag är jättesnäll annars *hundögon*".. asså dö.
 
onlaaajn2014-11-20 19:34
Antal inlägg: 349

Hejar faktiskt på Christoffer nu, han gör hela BB! Fan vad trist om inte han varit med. Jag skrattar så jag gråter ibland :)))))
 
le-lou2014-11-20 19:44
Antal inlägg: 17489

Anna, Coffe och Anders. Resten är supertrista :(
 
bolo2014-11-20 19:49
Antal inlägg: 1029

lägg ner skiten...
 
le-lou2014-11-20 20:21
Antal inlägg: 17489

el så slutar du sabba en tråd
 
kryddeluntan2014-11-20 20:54
Antal inlägg: 12360

le-lou, helt rätt, jättetråkigt när folk bara är ute för att sabba en tråd. Jag har inte skrivit nåt för jag har inte tittat på det, men läser nu och då vad ni skriver.

Fortsätt med det och strunta i trådsabotörerna
 
onlaaajn2014-11-20 23:00
Antal inlägg: 349

Ååååå neeeeej! Hur fan kan Christoffer åka innan Johanna??!!!

Så jävla dött det kommer bli nu!!!

Hoppas på Erland vinner då, kanske Anders...
 
Tindris2014-11-20 23:29
Antal inlägg: 3510

Måste blivit fel.. litar inte på den röstningen, för ska man gå på vad man sett så ville ingen se henne kvar.. mycket konstigt !
 
onlaaajn2014-11-22 19:04
Antal inlägg: 349

Tycker också det är sjukt märkligt! Alla vill ju ha ut Johanna. Hon gör ju ingen tv alls....
Coffe däremot :))))
 
IVIVIVI - Ej medlem längre2014-11-23 01:28
Antal inlägg: 235

Aldrig sett programmet en endaste ggn.! enbart någon reklamsekvens då det tydligen startade med att visas redan för några år sedan! Och det räckte gott för att förstå att ok?
Ännu ett program som riktar sig till personer som tydligen inte har mkt. mer vett i huvudet,än att lägga sin tid på detta tillsynes intelligensbefriade program?

Undrar bara? varför stöttar man såna program som tittare? Är de bra de ? eller?


 
IVIVIVI - Ej medlem längre2014-11-23 01:53
Antal inlägg: 235

Fattar ni inte att ni hjälper ju till att få fler unga att gå med på att vara med och söka till sådana program!? Så länge det finns efterfrågan?Så Körs ju och produseras ju programmet vidare såklart! --> Alltså NI som TITTARE är/& blir ju DE som är efterfrågarna av programmet!?

Och NI blir ju medhjälpare till att dra in många andra som tittare sålänge programmet finns tillgängligt då det har efterfrågan och därmed körs,och där då kanske ännuyngre tittare tar del av detta? , som då inte alltid har färdigutvecklat förstånd eller sinne för vad som är okej? Vilket då kan ge sina olika nycker hos unga omogna när de själv ska ut och träffa en tjej eller kille!?
De som visas i TV speciellt i form av sådana program och liknande? Det uppfattas/upplevs och tas in känslomässigt som något ännumera legalt och okej och ett på ett sätt att vara på som person som dom då aggerar de medverkande?
Ja.. vad tror ni produkten blir i slutänden? Ja.. tanken och känslan som tas in av vissa eller säkert väldigt många tittare! ja den blir ju slit & slängstuket för den andra parten.. De är så man kan göra och ska göra! Då är man ascool tydligen!? DE är vad NI tittare hjälper till med för yngre eller många vissa som kanske då inte är i stånd med att fatta vad som är rätt/fel eller okej!
 
IVIVIVI - Ej medlem längre2014-11-23 02:28
Antal inlägg: 235

Alltså..!? Ni blir aoutomatiskt Medhjälpare till att fostra samhället i den riktningen som de beter sig och är i detta program! Så..? Skyll er själva om ni tycker det är värt att stötta! Men..? Ni kanske har egna barn ni inte bryr er om så mkt. heller med tanke på att ni stöttar detta program och tycker det är Heelt okej att dessa medverkande ska vara med och får göra detta program!? Har ni egna barn? Vill ni att de skulle vara med i ett sådant program? Eller skulle ni vilja att era barn växer upp och har den synen på & känslan att vara i t.ex. ett partnerskap!?
Ni har nog inte särskillt mkt. själv innanför pallen eftersom ni stöttar detta!? kan inget annat säga! Tack för ordet!
 
trollkatt2014-11-23 10:00
Antal inlägg: 9

För att inte ha sett mer än någon trailer så verkar du väldigt engagerad i frågan.
Jag medger att jag kan tycka att det är rätt intressant med sådana personer, som har en mängd åsikter men som inte ens gör den minsta möjliga researchen. Det vill säga i det här fallet, tittar på programmen.

Och att påstå att tittarna generellt (eller om de som skrivit i tråden före dina långa inlägg) inte har särskilt mycket innanför pallen tycker jag är en fördom och sådana är nog till betydligt större skada än att se ett sådant här program.



 
bolo2014-11-23 18:14
Antal inlägg: 1029

Man har väl rätt att säga vad man tycker, sen kan ni fortsätta att diskutera.
 
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?