Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade15
Mobilspel
Pågående20 620

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Satyra2016-02-07 13:06
Antal inlägg: 4561

Först - håller med Mormodern9 om att det såklart borde finnas en ny tråd för årets melodifestival, (alternativt att man tar bort årtalet i trådrubriken, men det finns väl ingen redigeringsfunktion här ännu).

------------------------- ------
Deltävling 1 i 2016-års melodifestival 🎶

Trots att jag oftast varken gillar låtarna eller det klämkäcka tempot i programmet i sig, så tittar jag alltid på det. (Mina betyg 1-5 nedan)

------------------------- ------
Samir & Viktor – Bada nakna

Betyg 1 - Fånig låt, men förmodligen bättre i de yngres öron än i mina?! ;-) Ett plus dock för delbudskapet i texten.

Pernilla Andersson – Mitt guld

Betyg 2 - Gullig låt, men inget för melodifestivalen. Hon är ju dock otroligt vacker, Pernilla.

Mimi Werner – Ain't No Good

Betyg 3 - Gillar låten faktiskt. Med en bättre sångerska hade den kunnat vara riktigt bra.

Albin & Mattias – Rik

Betyg 2 - Kom på mig själv med att inte lyssna, så den måste varit väldigt intetsägande ...

Anna Book – Himmel för två (diskad)

Robin Bengtsson – Constellation Prize

Betyg 4 för verser och munspel, 3 för resten - Min favorit för denna deltävlingen.

Ace Wilder – Don't Worry

Betyg 3 - Rätt bra låt, men precis som med bidrag 3 så är rösten inte tillräcklig, tyvärr.
------------------------- ------
Dessa betyg skrev jag under programmets gång och som synes gillade jag båda de som gick vidare direkt till finalen. :-)
 
Bitte - Administratör2016-02-07 13:32
Antal inlägg: 23932

Då ny tråd skapats så låser jag denna


Bitte
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?